K&S skriver:
Penge er ikke alt (i min verden) så jeg er helt enig...!
Præcist, heller ikke i min. Kommer fra en verden hvor prestige, lang uendelig uddannelse, nattevagter, lange dagvagter, forældre der ikke kom hjem i flere dage - og det var rart når de dulmede deres samvittighed med køb af ting til os unger, men det jeg allerhelst ville have haft var at de havde interesseret sig for mig og hvordan jeg havde det, så de behov jeg havde behov for at få dækket, at blive set, hørt, anerkendt, rost var blevet indfriet hjemme istedet for at jeg gik ud og søgte det alle andre steder og sjældent gad hjem for hvorfor skulle jeg? Der var min opgave enten at se til min daværende syge far (manio depressiv) holde øje med hans gøren og laden, holde øje med mine 3 yngre søskende og indtage en mor-rolle jeg slet ikke var parat til men som blev forceret ned over mig.. nej det vigtigste for mig - dengang og nu (selv som mor) er at mine forældre havde været der - og det er det jeg kan prioritere med min søn nu, han skal ikke opleve at jeg ikke ser, mærker eller spørger til ham og hans interesser!
Så giv mig endelig de 10 timers kvalitetstid tilbage jeg mistede i min barndom... mange mange mange mange gange...!
Penge er ikke alt.
Anmeld