ååå hvor jeg dog elsker når pengene går ind på kontoen ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.052 visninger
252 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Pia.

Så blev det d. 20 oktober og dette betyder jo, som mange af jer også har glæde af, UDBETALING af børnepenge...

Med tre unger giver det jo en lille sum - Så nu skal der rigtig hygges med ungerne og købes nyt tøj til dem alle tre og moren

Og i dag skal vi også ud og kigge på ny sofa - har sådan lyst til at skifte de gamle ud Og så skal vi ud og spise dejlig mad....

Noge t bestemt og hyggeligt I skal nu hvor børnepengene er kommet ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

katrine26

Ja det er en dejlig dag idag...

Vi skal bruge pengene på julegaver, 1 års fødselsdag for vores søn. Så det er en hyggelig ting at der også penge til det..

Måske der lige kommer et par bukser ned i kurven til moren og et par øller til faren når han skal til koncert her på lørdag..:-)

Katrine26

Anmeld

20. oktober 2011

Ansemusen

Pia. skriver:

Så blev det d. 20 oktober og dette betyder jo, som mange af jer også har glæde af, UDBETALING af børnepenge...

Med tre unger giver det jo en lille sum - Så nu skal der rigtig hygges med ungerne og købes nyt tøj til dem alle tre og moren

Og i dag skal vi også ud og kigge på ny sofa - har sådan lyst til at skifte de gamle ud Og så skal vi ud og spise dejlig mad....

Knus Pia.

Jah! Lillemanden skal i hvert fald have et legekøkken fra IKEA  Og så flyverdragt mm.

Anmeld

20. oktober 2011

*Sofie*

Pia. skriver:

Knus Pia.

Haha, jeg har det på præcis samme måde!!
Jeg har lige skrevet til min bankrådgiver: 'Malou og jeg ska ud og købe vinterstøvler osv i morgen. Er du sød at overføre **** kr til min rådighedskonto?'
Ah, jeg synes det er så skønt!!
Og jeg glæææder mig til at shoppe med frøknen i morgen

Anmeld

20. oktober 2011

Sakris

Vi har allerede brugt nogle af dem på fodtøj, overtøj og andet der var brug for ved vuggestuestart. 

De sidste bruger vi på julen og almindelig husholdning! 

Anmeld

20. oktober 2011

sandorff

vi havde planer om at tage vores tre dejlige under en tur i tivoli til halloween-hygge og en tur til jule-hygge

Anmeld

20. oktober 2011

kirsti

Noah skal have flyverdragt, vinterstøvler og så skal han have indesko til fodbold. Resten af pengene bliver gemt til julegaver da vi lige har købt hus og lige skal have budgettet til at kører ordentligt for gud hvor trækker de meget lige til at starte med

Anmeld

20. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Ungerne skal helt klart forkæles med lidt nyt tøj og lidt legetøj  eftermiddag

Men ellers gemmes de til julegaver og olivers fødselsdags gave til december

Også skal det sidste købes til den kommende lillemand...

Anmeld

20. oktober 2011

Anneiris

sandorff skriver:

vi havde planer om at tage vores tre dejlige under en tur i tivoli til halloween-hygge og en tur til jule-hygge

Er det i denne uge der er Halloween i Tivoli??

Anmeld

20. oktober 2011

Darling<3

Nu har jeg ikke selv børn endnu, men det undre mig lidt at i voksne går og glæder jer til at få børnepenge, for så kan i nemlig købe lidt ting til jer selv, om det er en sofa eller bukser, er for mig ligemeget - jeg forstår bare ikke hvorfor i ikke alle pengene på jeres børn??

Da jeg var under 18, fik jeg tøj for alle pengene, min mor købte sku aldrig et par bukser til sig selv - for det man kan kalde mine penge!!

Hvorfor gør i som i gør?? Det undre mig meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.