Når man har udskudt frisør og tøjindkøb til sig selv i måneder, fordi børnene har haft brug for - jeg remser lige op bare for denne måned: tøj, togkort, betaling for spejderlejr, fødselsdagsgaver til vennerne, tur med Ungdomsskolen, studietur og lommepenge til denne og så lige den ældstes fødselsdag - er det så mærkeligt, at man glæder sig, til der er råd til, at mor kan blive klippet?
Jeg forstår altså ikke logikken - ville det være bedre at udskyde børnenes behov, til børnefamilieydelsen kommer, og så bruge penge på frisør til sig selv undervejs?
Du skriver jo så rigtigt mine tanker ned ... Her er det bare en ny sofa... den gamle er godt slidt og der har virkelig ikke været penge i mange år til at købe en ny da alle tre børn har fået ALT hvad de mangler og skal have ... så nu har jeg "taget mig råd" til en ny og den skal vi alle fire da nyde godt af
....
Syntes næsten det havde været være hvis jeg havde gjort det omvendt ...
Ingen fodbold, svømning - ingen nyt regntøj, gummistøvler eller jakker, intet nyt tøj, legetøj, betaling af mobil telefoner hver måned til de to store og en MASSE andre ting - HVIS jeg bare havde købt mig en sofa i stedet for at tænke på mine børn...Nu har de ALT hvad de skal bruge inklusiv en glad mor og en ny sofa 
Anmeld