Höör skriver:
ej undskyld men hvad sprøjtme tror du enlig mødre gør der rent faktisk ikke bare stiller sig til takke med det mindste de kan få??
Er noget forbløffet over den holdning herinde..
og ikke mindst over de "nedladende" kommentarer folk har så satans travlt med at sprøjte ud...
Jeg tror enlige mødre gør hvad de formår, således at deres lille familie kan fungere !
Og hvis de kan klare et fuldtidsarbejde, samt en nattevagt i ny og næ, så (som sagt) hatten af for det, men det tror jeg bare de færreste kan klare, rent psykisk og bestemt også fysisk.
Det handler jo ikke om at shoppe ydelsen op når den kommer hver 3. måned - men om at få det hele til at fungere !! Kommer der en uforudset bilregning, så skal den jo betales - om det så er de penge jeg har tjent, kæresten har tjent, familieydelse eller penge man har fået til fx. fødselsdag - regninger skal jo betales.
Men ja vi pritoterer alle forskellligt !
Og med hensyn til at være nedladende, så synes jeg da bestemt at det er lige så nedladende at komme med forslag til hvordan folk kunne få luft i økonomien....ja, ligefrem plat hvis du spørg mig !!
//Mette
Anmeld