Honey<3 skriver:
Er også lidt spændt på at se hvordan det kommer til at udvikle sig når jeg selv står med børn, men jeg vil hellere tage 10 timer's ekstra arbejde, og spare op den vej, end at tage de børnepenge der
Men tillykke med det kommende bryllup
Undskyld men trækker den lige et stykke længere for den kommentar du smider der den undre JEG mig over
Lad mig lige starte med at sige at jeg har ikke læst alle kommentarer! Jeg studsede bare lige der over det du skriver...
Skal jeg forstå din kommentar sådan at du vil hellere arbejde mere for at dit barn har flere penge til sig selv end at bruge Familieydelsen som er lavet som et tilskud til dine udgifter i forbindelse med at få børn. Et tilskud som er med til at dit barn skal trives....og så er det at jeg må undres...I min verden handler det om at give mit barn kærlighed, opmærksomhed, omsorg og sidst men ikke mindst MIN TID. Tid til at være..... Så personligt vil jeg hellere arbejde lidt mindre, bruge de penge der nu er og være mere sammen med mit barn.
Vores barn har både opsparinger, rent, pænt og nyt tøj og sko der passer. Hun mangler ingenting og kommer bestemt heller ikke til økonomisk i fremtiden...Men vigstigst af alt så har hun også vores tid
Anmeld