ååå hvor jeg dog elsker når pengene går ind på kontoen ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

eElak

Carina:-) skriver:

Men hvad gør I så den dag børnepengene helt er væk?

For det kommer jo desværre helt sikkert til at ske.

Vi har aldrig haft dem medregnet i vores budget,netop fordi de jo længe har været oppe at vende i tinget-Og jo også er belvet godt beskåret.

Personligt er jeg ligeglad med hvad folk bruger dem på ,bare rollingerne har det de skal bruge-Men synes det er "farligt" at gå og regne med de for altid består.

lad mig sige det på den måde - sådan som det ser ud for mig, så kommer jeg ikke til at blive påvirket af de nedskæringer. 

Rent socialt ligger jeg "nederst i kæden" idet at jeg er studerende enlig mor. Så tror ikke at det er ved sådan nogle som mig at de vil starte med at trække ydelsen.

Hvis jeg boede sammen med en, og vi havde flere penge - så ville situationen også se anderledes ud. Så ville de ikke være i budgettet på samme måde, men f.eks. gå til ferier og oplevelser, samt tøj og div. sager til familien i stedet for :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Honey<3 skriver:

Ihhh, dig kan jeg altså godt lide Sidder på Iphonen, så skriver senere

Du skal være så velkommen  

Anmeld

20. oktober 2011

eElak

Höör skriver:

Det er da ikke sikkert at hun gør det??:s Nogle mennesker står faktisk ved deres holdninger også selvom de skal tge 3 ekstra vagter

Jeg havde en lign. intention om det inden jeg fik barn. altså at jeg ville reservere børnefamilieydelsen til ting der vedrørte barnet. Om det er tøj, sko eller ferier/oplevelser. 

Men livet blev anderledes da vi blev forældre.
For det første valgte vi at flytte til et bedre sted - lidt større og derved dyrere, men et sted som er godt for knægten at vokse op.

Der blev pengene primært holdt til knægten, på en seperat konto.