Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Her er det nyeste billed af os på vores 4 års dag ude og spise, den 3 august, puh som tiden flyver..  

Elsker ham såå højt, mit et og alt, min eneste ene og mit livs kærlighed, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham, han har givet mig så meget og har ændret mit liv fuldstændig, og ikke nok med det så har han skænket mig den skønneste prinsesse, de to er mit liv..

Han ligner mig lige så meget som vi er forskellige.. Vi kan bare så godt sammen, selvfølgelig er der nedture og skænderier, men det er hvad vi med glæde tager med og kommer stærkt igennem.. Vi er uadskillelige.. Kunne skrive meget mere, men vil hellere over og hygge med ham og skatte pigen..

HVOR JEG DOG ELSKER MIN LILLE FAMILIE!!

- Malene&Maja

ps i for også lige et billed af vores vidunder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Witt

Highlander skriver:

Fantastisk indlæg 

Her er jeg med min eneste ene, ham jeg aldrig vil undvære. Jeg elsker ham kun mere og mere for hvert minut der går. Han er den dejligste og mest forstående mand jeg nogensinde har mødt 

årh hvor er i søde .

Anmeld

13. september 2011

Nalle

Witt skriver:

Bare hold fast i det - så skal du nok komme langt  .. 

Anmeld

13. september 2011

Highlander

Witt skriver:

årh hvor er i søde .

Mange tak og i lige måde 

Anmeld

13. september 2011

Witt

MaleneS2011baby<3 skriver:

Her er det nyeste billed af os på vores 4 års dag ude og spise, den 3 august, puh som tiden flyver..  

Elsker ham såå højt, mit et og alt, min eneste ene og mit livs kærlighed, ved ikke hvad jeg skulle gøre uden ham, han har givet mig så meget og har ændret mit liv fuldstændig, og ikke nok med det så har han skænket mig den skønneste prinsesse, de to er mit liv..

Han ligner mig lige så meget som vi er forskellige.. Vi kan bare så godt sammen, selvfølgelig er der nedture og skænderier, men det er hvad vi med glæde tager med og kommer stærkt igennem.. Vi er uadskillelige.. Kunne skrive meget mere, men vil hellere over og hygge med ham og skatte pigen..

HVOR JEG DOG ELSKER MIN LILLE FAMILIE!!

- Malene&Maja

ps i for også lige et billed af vores vidunder

Super billed af jer og ikke mindst af solstrålen .

Og dejligt at høre at deres kærlighed & din eneste ene, nogle er i tvivl om den eneste ene findes, men når man har fundet manden, så er man ikke i tvivl og det lyder det ikke til at du er . Dejligt

Anmeld

13. september 2011

Prinsessens'Mor<3

Witt skriver:

Super billed af jer og ikke mindst af solstrålen .

Og dejligt at høre at deres kærlighed & din eneste ene, nogle er i tvivl om den eneste ene findes, men når man har fundet manden, så er man ikke i tvivl og det lyder det ikke til at du er . Dejligt

Tror også bare det handler om og finde den rigtige, før man ved det findes, ligesom du selv har oplevet..

Anmeld

13. september 2011

lailamik

Her mig og min dejlige kærlighed, som jeg nogen gange kan blive irriteret på, -men dog elsker af hele mit hjerte  

Anmeld

13. september 2011

Georgia

Udover at være min fantastiske kæreste, og far til mine to skønneste børn. Skal vi giftes d. 2/6
Jeg elsker ham ubeskriveligt, og jeg ved han forguder mig. Vi har det helt perfekt....

Anmeld

13. september 2011

Witt

MaleneS2011baby<3 skriver:

Tror også bare det handler om og finde den rigtige, før man ved det findes, ligesom du selv har oplevet..

Ja nemlig, tror jeg nu også er ret vigtigt

Anmeld

13. september 2011

Witt

lailamik skriver:

Her mig og min dejlige kærlighed, som jeg nogen gange kan blive irriteret på, -men dog elsker af hele mit hjerte  

Årh fitt ! .

Haldi bestemt at eg havi sæd teg fyrr ! , Veit bara ikki ordla hvar :/ :p ..

Men ja, ingen er fejlfri, bare man kan blive slippe den irritation, så går det jo nok .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.