Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

CS

Witt skriver:

Uha, forsæt endelig, de findes, tro mig, de findes . Har en dejlig en af slagsen ...

for dig og din jagt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Witt

Chillien skriver:

Jep det er den frisure jeg har nu... Dog er det vokset lidt.. Det ved at være nogle måneder siden det blev klippet..
Og tak

Hehe er sikker på at i stadig er et flot par selvom din frisure er blevet kortere :p . Hihi

Anmeld

12. september 2011

Isabella_mor

Ihhh dejlig tråd fordi at babyer er dejlige at vise frem men kæresten er også dejlig at vise frem.. og jeg elsker min meget meget meget MEGET højt.. og han elsker mig  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

Witt

MissChrista skriver:

Jeg synes faktisk det gør billedet specielt - det garn der Det symboliserer jo graviditet osv .- alt det man "går igennem" og laver om på sig selv, for at få et ønskebarn med ham man elsker osv. Det samme med mit billede nummer 1 - mit hår er total smadret og spaltede spidser osv osv - det er taget 1½ mdr efter jeg fødte vores søn.. Havde ikk lige tid til en frisør - først da min søn var 4 mdr ;P hehe

Hahaha, mange tak ! .. Har ikke været til frisøren siden jeg fandt ud af jeg var gravid, var dog lige inden jeg blev gravid og nu er jeg i uge 20, elller 19+6 og har stadig ikke været med frisøren .. På billedet var jeg i 3 mdr ca.. Så garnet er bare blevet værre :p . Men pyt skidt, det er det værd i sidste ende ..

Anmeld

12. september 2011

Witt

isabellamor skriver:

Ihhh dejlig tråd fordi at babyer er dejlige at vise frem men kæresten er også dejlig at vise frem.. og jeg elsker min meget meget meget MEGET højt.. og han elsker mig  

Gode billeder af jer . Og ja, kærester skal da vises frem engang imellem . Hihix

Anmeld

12. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

Sikken en skøn kæreste . Nogle ting må man ikke tage forgivet og det her er en af dem, men som rigtig mange desværre glemmer, inklusiv mig selv nogle gange, glemmer at sige tak til kæresten for det han gør, så tager det måske lidt forgivet, hvilket bestemt ikke er meningen.. Men ja, kæresten vil nu heller ikke have at jeg tager vasketøjet længere, pga MANGE trapper fra lejligheden ned i gården og så ned til vaskekælderen, og sådan en vasketøjs kurv med vådt tøj i, kan godt være rimelig tungt :p ..

Deet er lige hvad vi er

Haha lækkert Samme her, du har også 2 etager ned

Anmeld

12. september 2011

Nalle

Witt skriver:

Super godt billed af jer og mine tanker er hos dig i denne svær tid .

Men vær' glad for de år i fik sammen, det er dem der er unikke og ikke vil kunne erstattes af nogen

Er sikker op der var en mening med det hele, og den eneste kærlighed han skulle opleve var den vi havde til hinanden!

Anmeld

13. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Haha lækkert Samme her, du har også 2 etager ned

Jeep meget lækkert :d

Anmeld

13. september 2011

Witt

Nalle skriver:

Er sikker op der var en mening med det hele, og den eneste kærlighed han skulle opleve var den vi havde til hinanden!

Bare hold fast i det - så skal du nok komme langt  .. 

Anmeld

13. september 2011

Highlander

Witt skriver:

Alle de negative indlæg om Kærester, mænd osv, huffhuff, man bliver da helt dep. af at læse nogle af dem ..

Jaa, mit forhold er heller ikke perfekt, langt fra perfekt, vi kan sagtens skændes og "hade" hinanden, og vi er meget uenige vdr, nogle ting, men alligevel ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham ved min side !..

Har aldrig troet på det der med "den eneste ene", men må nu indrømme at jeg ved at min kæreste er min eneste ene, min bedste ven.. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive min kærlighed til ham,

Han får mig til at smile! Når han kigger på mig, klidre min mave, virkelig sådan sommerfulge agtig, Når han rør ved mig, begynder mig hjerte at galopere! Hver gang jeg ser ind i hans øjne, får jeg aller mest bare lyst til at smile .. Hver gang han kysser mig, ville jeg ønske at lige det kys varede for evigt ! Kan sidde i timevis og kigge ud i luften og drømme om ham, - For hvert et sekund der går, uden ham ved min side, føles som en evighed ! ..

Nu bærer jeg vores første barn, kunne ikke være mere stolt over at det er med ham, min kærlighed til ham vokser mere og mere for hver dag der går & vil den altid gøre..

Ville ingenting med indlægget, bare bekræfte at alle mænd ikke er trælse ..

Er så heldig over at have en så dejlig og skøn kæreste der står ved min side vdr alt  ..

Claus, jeg elsker dig, min helt store kærlighed .

PS.  skal lige siges at på det billed, havde jeg intet glattejern og har ikke været til frisøren siden jeg blev gravid (var ca 3 måneder henne der) .. Derfor det store og udgroede garn :p . Hihi ..

Så piger, Smid da lige et billed af dig og din kærlighed,  .. undskyld hvis indlægget blev lidt rodet

Fantastisk indlæg 

Her er jeg med min eneste ene, ham jeg aldrig vil undvære. Jeg elsker ham kun mere og mere for hvert minut der går. Han er den dejligste og mest forstående mand jeg nogensinde har mødt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.