Lige præcis, som nu da man skal være forældre for første gang, man går jo i den tro at det skal nok gå og man stadig vil forblive nyforelsket osv.. Tror det er mere svært i starten at bevare den der kærlighed til kæresten, men bare at man kan tage de timer der er tilbage af dagen og bruge dem få hinanden, altså ikke nødvendigvis sex, man kan også alt muligt andet sammen
) ..
iiha elsker den sætning du lige kom med: kærlighed er det eneste der ikke bliver mindre af at blive delt ..
lyder så godt ! 
Vi har en "regel" herhjemme om at når Silje er puttet, så er det kærestetid og det kan være alt lige fra sofa hygge til at lægge vasketøj sammen, så længe vi gør det sammen og hygger os imens.
Vi er generelt rigtig gode til at huske hinanden. Har nogle små corny ting vi gør og siger som andre synes er total pladderromantiske, men for os er det en del af at huske hinanden.
Vi er meget opmærksomme på hinanden og på at aflaste hinanden og hjælpes ad og det gør bestemt også meget, for det er meget få ting vi ikke gør i fællesskab/deles om.
Hvis jeg f.eks. laver mad og Silje gerne bare vil være alene så sidder manden alligvel ude i køkkenet og underholder/hyggesnakker med mig og omvendt hvis han laver mad. Aftenlæsning og putning af barn foregår også sammen, så generelt gør vi det meste sammen. Dog holder han fingrene fra min rengøring, men det er fordi jeg er emsig 
Jeg elsker også den sætning og har faktisk hapset den fra en bekendt da den bare sagde alt 
Anmeld