Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Lisbeth85

Her er vi .... lidt fulde og fjollede... det skal der være plads til, selvom man er forældre (Eller.... jeg er forælder og min kæreste er den bedste bonusfar EVER! )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

TrineMine86

Bondefruen skriver:

GUUUUUUD, ham kender jeg -  Det ski da Thomas

(Undskyld jeg li taggede tråden)

Ja det er det  hehe

det gør da ikke noget, det er da lidt sjovt lige at opdage bekendte i sådan en tråd

Anmeld

14. september 2011

Hvem?

Her er jeg med min charmebøf, som tilfældigvis også er manden i mit liv og far til vores drenge

Hmm,.... ved ik hvorfor det bliv så lille.....

Anmeld

14. september 2011

Hvem?

TrineMine86 skriver:

Ja det er det  hehe

det gør da ikke noget, det er da lidt sjovt lige at opdage bekendte i sådan en tråd

Ja, det var jo li det - du må hilse ham mange gange fra Susanne fra Handelsskolen

Og tillykke med bebs

Anmeld

14. september 2011

TrineMine86

Bondefruen skriver:

Ja, det var jo li det - du må hilse ham mange gange fra Susanne fra Handelsskolen

Og tillykke med bebs

det skal jeg gøre

og mange tak

Anmeld

14. september 2011

Sabine...!

har også fundet manden i mit liv... vi har været sammen i snart 2 år.. og jeg ELsker ham og ved han Elsker mig... vi er ved at købe hus.. og når jeg engang er så HELDIG at få et arbejde igen.. så har vi valgt at gifte os..

Anmeld

14. september 2011

Sof

Lige præcis, som nu da man skal være forældre for første gang, man går jo i den tro at det skal nok gå og man stadig vil forblive nyforelsket osv.. Tror det er mere svært i starten at bevare den der kærlighed til kæresten, men bare at man kan tage de timer der er tilbage af dagen og bruge dem få hinanden, altså ikke nødvendigvis sex, man kan også alt muligt andet sammen ) ..

iiha elsker den sætning du lige kom med: kærlighed er det eneste der ikke bliver mindre af at blive delt ..

lyder så godt !

Vi har en "regel" herhjemme om at når Silje er puttet, så er det kærestetid og det kan være alt lige fra sofa hygge til at lægge vasketøj sammen, så længe vi gør det sammen og hygger os imens.

Vi er generelt rigtig gode til at huske hinanden. Har nogle små corny ting vi gør og siger som andre synes er total pladderromantiske, men for os er det en del af at huske hinanden.

Vi er meget opmærksomme på hinanden og på at aflaste hinanden og hjælpes ad og det gør bestemt også meget, for det er meget få ting vi ikke gør i fællesskab/deles om.

Hvis jeg f.eks. laver mad og Silje gerne bare vil være alene så sidder manden alligvel ude i køkkenet og underholder/hyggesnakker med mig og omvendt hvis han laver mad. Aftenlæsning og putning af barn foregår også sammen, så generelt gør vi det meste sammen. Dog holder han fingrene fra min rengøring, men det er fordi jeg er emsig 

Jeg elsker også den sætning og har faktisk hapset den fra en bekendt da den bare sagde alt

Anmeld

15. september 2011

Witt

Lisbeth85 skriver:

Her er vi .... lidt fulde og fjollede... det skal der være plads til, selvom man er forældre (Eller.... jeg er forælder og min kæreste er den bedste bonusfar EVER! )

hehe lidt fukde ? I ser faktisk lidt halv fulde ud ! :p .men et pragtfuldt billed .

Anmeld

15. september 2011

Witt

Sof skriver:

Vi har en "regel" herhjemme om at når Silje er puttet, så er det kærestetid og det kan være alt lige fra sofa hygge til at lægge vasketøj sammen, så længe vi gør det sammen og hygger os imens.

Vi er generelt rigtig gode til at huske hinanden. Har nogle små corny ting vi gør og siger som andre synes er total pladderromantiske, men for os er det en del af at huske hinanden.

Vi er meget opmærksomme på hinanden og på at aflaste hinanden og hjælpes ad og det gør bestemt også meget, for det er meget få ting vi ikke gør i fællesskab/deles om.

Hvis jeg f.eks. laver mad og Silje gerne bare vil være alene så sidder manden alligvel ude i køkkenet og underholder/hyggesnakker med mig og omvendt hvis han laver mad. Aftenlæsning og putning af barn foregår også sammen, så generelt gør vi det meste sammen. Dog holder han fingrene fra min rengøring, men det er fordi jeg er emsig 

Jeg elsker også den sætning og har faktisk hapset den fra en bekendt da den bare sagde alt

Ja nemlig, det er så vigtigt at man også har den tid til hinanden,.. Det håber jeg også at kæresten og jeg husker på når llilepigen kommer til verden og vi har fået styr på alt det der med at være forældre .

Anmeld

15. september 2011

Lisbeth85

Witt skriver:

hehe lidt fukde ? I ser faktisk lidt halv fulde ud ! :p .men et pragtfuldt billed .

Hi hi... vi havde delt 5 flasker champagne med min kærestes bror og kone... oooh yearh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.