Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Witt

lailamik skriver:

Jamen ílíkamáta Hehe.. íjøø gott man er sløvir 

Hehe ja tava gud .

Men also, vis man skal minnast til alt & øll so verur man sku skjótt byttur :p .. eftur mínari meining

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

lailamik

Witt skriver:

Hehe ja tava gud .

Men also, vis man skal minnast til alt & øll so verur man sku skjótt byttur :p .. eftur mínari meining

Jup! Sku ringt at halda stýr á hvørja ferð man skrivar við onkran, Minnist bara til tær ið hava eitt "specielt" bílat, og tær sum er inná hvørjari debat hehe :p

Soooo, ja einig

Anmeld

14. september 2011

Sof

Hvor dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan 

Selvom vi kan være uenige, tage vores skænderier og diskussioner, så kunne jeg heller ikke undvære manden.

Vi har fundet vores daglige rytme og hjælper hinanden med alt, sparrer med hinanden og husker at nyde hinanden hver dag

Jeg glæder mig allerede meget til at udvide vores lille familie med en mere, for ikke nok med at have fundet min eneste ene, så har jeg også fundet den bedste far til mine børn

Nok kærlighedspladder herfra, du ville se billede, så det får du

Det meget lyse billede er fra vi havde været sammen i ca. 10 dage 

Det andet af manden og jeg er fra juleklip hos min mor sidste år 

Og så er der lige et bonusbillede af manden og prinsessepiraten når de hygger  

Kram Sofia, som elsker at være lykkelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2011

Witt

lailamik skriver:

Jup! Sku ringt at halda stýr á hvørja ferð man skrivar við onkran, Minnist bara til tær ið hava eitt "specielt" bílat, og tær sum er inná hvørjari debat hehe :p

Soooo, ja einig

hehe akra tað !: p . men also hallów, man burdi minst til tað, tí tad er also ikki nógvar fra føroyum av her inni :p .. Hihi xD . So eitt ella annað stað, so er man eitt sindur sløv við at ikki minnast tad :d ..

Men ak ja, kan ske for alle og enhver ;p

Anmeld

14. september 2011

Witt

Sof skriver:

Hvor dejligt jeg ikke er den eneste der har det sådan 

Selvom vi kan være uenige, tage vores skænderier og diskussioner, så kunne jeg heller ikke undvære manden.

Vi har fundet vores daglige rytme og hjælper hinanden med alt, sparrer med hinanden og husker at nyde hinanden hver dag

Jeg glæder mig allerede meget til at udvide vores lille familie med en mere, for ikke nok med at have fundet min eneste ene, så har jeg også fundet den bedste far til mine børn

Nok kærlighedspladder herfra, du ville se billede, så det får du

Det meget lyse billede er fra vi havde været sammen i ca. 10 dage 

Det andet af manden og jeg er fra juleklip hos min mor sidste år 

Og så er der lige et bonusbillede af manden og prinsessepiraten når de hygger  

Kram Sofia, som elsker at være lykkelig

self, vi alle har vores uenigheder, bare man får dem løst og de ikke ligger og bobler sig op, så skal alt jo nok gå .

Og dejligt at høre med den kærlighed ! .Super skønt. & sikke nogle dejlige billeder du har lagt ud  

Anmeld

14. september 2011

Sof

Witt skriver:

self, vi alle har vores uenigheder, bare man får dem løst og de ikke ligger og bobler sig op, så skal alt jo nok gå .

Og dejligt at høre med den kærlighed ! .Super skønt. & sikke nogle dejlige billeder du har lagt ud

Ja, det er netop det med at få snakket tingen igennem i stedet for at gemme dem og så det at man er enig om at kæmpe for det og ikke forventer man vil være nyforelsket hver dag resten af livet, men ved at der vil være perioder hvor det er hverdag og kedeligt og så må man tage på kæresteweekend eller aftener og få skubbet forelskelsen tilbage igen, så skal det nok fungere alt sammen 

Tusind tak, kærlighed er det eneste der ikke bliver mindre af at blive delt  

Anmeld

14. september 2011

Witt

Sof skriver:

Ja, det er netop det med at få snakket tingen igennem i stedet for at gemme dem og så det at man er enig om at kæmpe for det og ikke forventer man vil være nyforelsket hver dag resten af livet, men ved at der vil være perioder hvor det er hverdag og kedeligt og så må man tage på kæresteweekend eller aftener og få skubbet forelskelsen tilbage igen, så skal det nok fungere alt sammen 

Tusind tak, kærlighed er det eneste der ikke bliver mindre af at blive delt  

Lige præcis, som nu da man skal være forældre for første gang, man går jo i den tro at det skal nok gå og man stadig vil forblive nyforelsket osv.. Tror det er mere svært i starten at bevare den der kærlighed til kæresten, men bare at man kan tage de timer der er tilbage af dagen og bruge dem få hinanden, altså ikke nødvendigvis sex, man kan også alt muligt andet sammen ) ..

iiha elsker den sætning du lige kom med: kærlighed er det eneste der ikke bliver mindre af at blive delt ..

lyder så godt !

Anmeld

14. september 2011

Hvem?

TrineMine86 skriver:

ihh hvor dejlige billeder..

her er lige to styks af mig og min dejlige kæreste  vi har været sammen i 5år og 8 måneder..

det første billede er fra da jeg blev uddannet sygeplejerske i sommers og med vores lille bebs i maven  og det andet billede er fra kort tid efter at vi blev kærester, over 5 år gammelt hehe

GUUUUUUD, ham kender jeg -  Det ski da Thomas

(Undskyld jeg li taggede tråden)

Anmeld

14. september 2011

Hvem?

TrineMine86 skriver:

ihh hvor dejlige billeder..

her er lige to styks af mig og min dejlige kæreste  vi har været sammen i 5år og 8 måneder..

det første billede er fra da jeg blev uddannet sygeplejerske i sommers og med vores lille bebs i maven  og det andet billede er fra kort tid efter at vi blev kærester, over 5 år gammelt hehe

GUUUUUUD, ham kender jeg -  Det ski da Thomas

(Undskyld jeg li taggede tråden)

Anmeld

14. september 2011

twinboys

Jeg elsker hele min dejlige familie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.