Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Witt

Georgia skriver:

Udover at være min fantastiske kæreste, og far til mine to skønneste børn. Skal vi giftes d. 2/6
Jeg elsker ham ubeskriveligt, og jeg ved han forguder mig. Vi har det helt perfekt....

Hvor ser i søde ud ! .

Jamen uha, tillykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

lailamik

Witt skriver:

Årh fitt ! .

Haldi bestemt at eg havi sæd teg fyrr ! , Veit bara ikki ordla hvar :/ :p ..

Men ja, ingen er fejlfri, bare man kan blive slippe den irritation, så går det jo nok .

ahaha nístani nú síggji eg at tað er tú sum er ts  

Seeeriøst?? hmm.. hvar ert tú frá ? Mon ik tað er í býnum, tá vit eru nøkulunda líka gamlar ??

ansøki teg bara, virkar sum vit koma til at "støde lidt på hinanden"

ahja er det ik såden med alle forholde?  

Anmeld

13. september 2011

Maria-s

Babymor2010 skriver:

Jeg kan også være med på denne tråd! Hvor er det nogle dejlige billeder af jer alle 

Min kæreste er min klippe, min bedste ven og min eneste ene  Vi har kendt hinanden de sidste 12 år og rendt i den samme vennekreds. Vi har haft on and off ture som "kærester", vi har været hinandens loverboy/girl når vi har været singler, men vi fandt ud af det til sidst Nu er vi forældre til vores dejlige prinsesse - kærligheden overvandt til sidst  

Vi har aldig været uvenner - selvfølgelig er et forhold ikke perfekt, så vi har haft vores uoverensstemmelser og op- og nedture, men vi har aldrig råbt af hinanden, og kan ikke være sure på hinanden lang tid ad gangen 

Claus, du er min eneste ene - jeg har aldrig haft sådan en dejlig kæreste, og vil for alt i verden ikke miste dig 

Ejjj jeg er lige nødt til at komme med en kommentar her: Hvor ER det nederste billeder hvor i kysser jeres skat på kinderne BARE fantastisk!  Det umiddelbare i billedet. Kærligheden der bare STRØMMER ud af det. JA og den måde det er taget på i det hele taget SUper billede

Anmeld

13. september 2011

Witt

lailamik skriver:

ahaha nístani nú síggji eg at tað er tú sum er ts  

Seeeriøst?? hmm.. hvar ert tú frá ? Mon ik tað er í býnum, tá vit eru nøkulunda líka gamlar ??

ansøki teg bara, virkar sum vit koma til at "støde lidt på hinanden"

ahja er det ik såden med alle forholde?  

Haha, flotta :p .

Eg eri frá váginum, halvur sørvingur og hálvur midvingur . Hah, men annars havi búd í havn nastan í nøkur ár :p . jamen tad kann gott vera at tad er har :p .

Hihi, tad er bara í ordan og man ikki tad .

Tjooo, tror jeg nu nok det er :p

Anmeld

13. september 2011

lailamik

Witt skriver:

Haha, flotta :p .

Eg eri frá váginum, halvur sørvingur og hálvur midvingur . Hah, men annars havi búd í havn nastan í nøkur ár :p . jamen tad kann gott vera at tad er har :p .

Hihi, tad er bara í ordan og man ikki tad .

Tjooo, tror jeg nu nok det er :p

hehe

Aaaah var tað tú eg skrivaði saman við um Agnar? -halt kjipp eg eri dårlig til at minnast nøvn inná her  

Anmeld

13. september 2011

Witt

lailamik skriver:

hehe

Aaaah var tað tú eg skrivaði saman við um Agnar? -halt kjipp eg eri dårlig til at minnast nøvn inná her  

Haha, hovhov, nú forvirrar tú eisini meg :p .. Agnar ? Falkvard ella okkurt sovarit ? :p

Anmeld

14. september 2011

Clisolka

Maria-s skriver:

Ejjj jeg er lige nødt til at komme med en kommentar her: Hvor ER det nederste billeder hvor i kysser jeres skat på kinderne BARE fantastisk!  Det umiddelbare i billedet. Kærligheden der bare STRØMMER ud af det. JA og den måde det er taget på i det hele taget SUper billede

Tak 

Ja, jeg var lige lidt hurtig med kameraet 

Anmeld

14. september 2011

lailamik

Witt skriver:

Haha, hovhov, nú forvirrar tú eisini meg :p .. Agnar ? Falkvard ella okkurt sovarit ? :p

Hahaha Ja? kann tað passa?

Anmeld

14. september 2011

Witt

lailamik skriver:

Hahaha Ja? kann tað passa?

Hihi ja, tad kann væl passa :p .. Visti ikki av at tad var teg eg tosadi um tad vid :p ..

Anmeld

14. september 2011

lailamik

Witt skriver:

Hihi ja, tad kann væl passa :p .. Visti ikki av at tad var teg eg tosadi um tad vid :p ..

Jamen ílíkamáta Hehe.. íjøø gott man er sløvir 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.