Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Witt

Babymor2010 skriver:

Jeg kan også være med på denne tråd! Hvor er det nogle dejlige billeder af jer alle 

Min kæreste er min klippe, min bedste ven og min eneste ene  Vi har kendt hinanden de sidste 12 år og rendt i den samme vennekreds. Vi har haft on and off ture som "kærester", vi har været hinandens loverboy/girl når vi har været singler, men vi fandt ud af det til sidst Nu er vi forældre til vores dejlige prinsesse - kærligheden overvandt til sidst  

Vi har aldig været uvenner - selvfølgelig er et forhold ikke perfekt, så vi har haft vores uoverensstemmelser og op- og nedture, men vi har aldrig råbt af hinanden, og kan ikke være sure på hinanden lang tid ad gangen 

Claus, du er min eneste ene - jeg har aldrig haft sådan en dejlig kæreste, og vil for alt i verden ikke miste dig 

Du er mere end velkommen i denne tråd . Hehe og mange tak ..

eej hvor godt at kærligheden til sidst vandt , det er det vigtigste . Og vi alle har vores uenigeheder, men det kan man heldigvis rette op på og snakke om. Så er det heller ikke værre end det ..

for din kærestens navn, han må sku være en dejlig en . Hehe.

& dejlige billeder af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Witt

TrineMine86 skriver:

ihh hvor dejlige billeder..

her er lige to styks af mig og min dejlige kæreste  vi har været sammen i 5år og 8 måneder..

det første billede er fra da jeg blev uddannet sygeplejerske i sommers og med vores lille bebs i maven  og det andet billede er fra kort tid efter at vi blev kærester, over 5 år gammelt hehe

mange tak  ..

Hehe, elsker det sidste billed ! .. Hvor ser i dog undige ud, altså på begge billeder :p . Men synes nu at det er sjovere at se billeder fra laaaaang tilbage ..

Men ja, 5 år er skisme lang tid

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Witt skriver:

Du er mere end velkommen i denne tråd . Hehe og mange tak ..

eej hvor godt at kærligheden til sidst vandt , det er det vigtigste . Og vi alle har vores uenigeheder, men det kan man heldigvis rette op på og snakke om. Så er det heller ikke værre end det ..

for din kærestens navn, han må sku være en dejlig en . Hehe.

& dejlige billeder af jer

Tak 

Ja, jeg tror der er mange der glemmer at snakke om tingene - det skal vi alle huske 

Anmeld

12. september 2011

Witt

Chillien skriver:

Herlig tråd!!

Min mand er nemlig heller ikk dum...

Og hvor er det nogle gode billeder i har! Bliver helt glad

Har faktisk kun et billede af os sammen.. Vi er ikk så gode til det med billeder.. Men i må gerne se.. Det er fra maj og jeg er blevet væsentligt mere korthåret siden..

Ja nemlig ja ! ..

Hvor i søde sammen og vdr det med håret, så kan det ses på profil billedet, hvis du altså stadig har det ?? .

Men super godt billed

Anmeld

12. september 2011

Dinna88

Witt skriver:

Må nok indrømme at jeg har hævet stemmen lidt nogle gange. Helt perfekt skal det nu heller ikke lyde :p .

Men ja alle er jo ikke ens, heldigvis for det .

ja det er lang tid og self flere år endnu  ..

Okay, med at hæve stemmen, mener jeg næsten i råbestadiet. Ikke bare lidt frustreret stemmeleje  

Anmeld

12. september 2011

Witt

MissChrista skriver:

Hehe, ja knuselsker det er et super udtryk til at forklarenøjagtigt mine følelser
Mange tak - det beskriver også voes kærelighed godt - billederne altså (; De er nemlig nogle dejlige nogle, de mænd .. Og hvor er det skønt at vide, at der er én, som ville gøre hvad-som-helst for mig
det er også et super godt billede af jer..

Jamen det også et godt udtryk, hehe .

Ja nemlig, tror også at hvis det kom dertil ville min skønne kæreste gå til verdens ende for mig .. Så dejligt at vide at man har en man kan læne sig op ad hvis alt bliver for meget ..

Men tak, elsker også det billed,  (undtagen mit garn)det er også det aller nyeste af os .

Anmeld

12. september 2011

Witt

Dinna88 skriver:

Okay, med at hæve stemmen, mener jeg næsten i råbestadiet. Ikke bare lidt frustreret stemmeleje  

Hihi nárh okaay :p .

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Witt skriver:

Jamen det også et godt udtryk, hehe .

Ja nemlig, tror også at hvis det kom dertil ville min skønne kæreste gå til verdens ende for mig .. Så dejligt at vide at man har en man kan læne sig op ad hvis alt bliver for meget ..

Men tak, elsker også det billed,  (undtagen mit garn)det er også det aller nyeste af os .

Jeg synes faktisk det gør billedet specielt - det garn der Det symboliserer jo graviditet osv .- alt det man "går igennem" og laver om på sig selv, for at få et ønskebarn med ham man elsker osv. Det samme med mit billede nummer 1 - mit hår er total smadret og spaltede spidser osv osv - det er taget 1½ mdr efter jeg fødte vores søn.. Havde ikk lige tid til en frisør - først da min søn var 4 mdr ;P hehe

Anmeld

12. september 2011

Witt

Babymor2010 skriver:

Tak 

Ja, jeg tror der er mange der glemmer at snakke om tingene - det skal vi alle huske 

Så lidt da

Jaa, det tror jeg du har helt ret i. Og det kan vi self også nogle gange, men vi er som regl gode til at få snakket om tingene. istedet for de ligger og bobler sig op indeni og så lieg plduselig eksplodere man, så er det desværre forsent i nogle tilfælge at snakke om det .

Anmeld

12. september 2011

LotteGabriella

Witt skriver:

Alle de negative indlæg om Kærester, mænd osv, huffhuff, man bliver da helt dep. af at læse nogle af dem ..

Jaa, mit forhold er heller ikke perfekt, langt fra perfekt, vi kan sagtens skændes og "hade" hinanden, og vi er meget uenige vdr, nogle ting, men alligevel ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham ved min side !..

Har aldrig troet på det der med "den eneste ene", men må nu indrømme at jeg ved at min kæreste er min eneste ene, min bedste ven.. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive min kærlighed til ham,

Han får mig til at smile! Når han kigger på mig, klidre min mave, virkelig sådan sommerfulge agtig, Når han rør ved mig, begynder mig hjerte at galopere! Hver gang jeg ser ind i hans øjne, får jeg aller mest bare lyst til at smile .. Hver gang han kysser mig, ville jeg ønske at lige det kys varede for evigt ! Kan sidde i timevis og kigge ud i luften og drømme om ham, - For hvert et sekund der går, uden ham ved min side, føles som en evighed ! ..

Nu bærer jeg vores første barn, kunne ikke være mere stolt over at det er med ham, min kærlighed til ham vokser mere og mere for hver dag der går & vil den altid gøre..

Ville ingenting med indlægget, bare bekræfte at alle mænd ikke er trælse ..

Er så heldig over at have en så dejlig og skøn kæreste der står ved min side vdr alt  ..

Claus, jeg elsker dig, min helt store kærlighed .

PS.  skal lige siges at på det billed, havde jeg intet glattejern og har ikke været til frisøren siden jeg blev gravid (var ca 3 måneder henne der) .. Derfor det store og udgroede garn :p . Hihi ..

Så piger, Smid da lige et billed af dig og din kærlighed,  .. undskyld hvis indlægget blev lidt rodet

ååh det var dejligt at høre

Er heldigvis i samme båd som dig..elsker min mand MEGA og vil aldrig bytte ham ud med en anden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.