Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Nalle

Han var mit livs kærlighed og vil altid være det!
Vi fik 4 fantastiske år sammen, og to vidunderlige børn!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Mor Til Oktober Børn

Witt skriver:

Alle de negative indlæg om Kærester, mænd osv, huffhuff, man bliver da helt dep. af at læse nogle af dem ..

Jaa, mit forhold er heller ikke perfekt, langt fra perfekt, vi kan sagtens skændes og "hade" hinanden, og vi er meget uenige vdr, nogle ting, men alligevel ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham ved min side !..

Har aldrig troet på det der med "den eneste ene", men må nu indrømme at jeg ved at min kæreste er min eneste ene, min bedste ven.. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive min kærlighed til ham,

Han får mig til at smile! Når han kigger på mig, klidre min mave, virkelig sådan sommerfulge agtig, Når han rør ved mig, begynder mig hjerte at galopere! Hver gang jeg ser ind i hans øjne, får jeg aller mest bare lyst til at smile .. Hver gang han kysser mig, ville jeg ønske at lige det kys varede for evigt ! Kan sidde i timevis og kigge ud i luften og drømme om ham, - For hvert et sekund der går, uden ham ved min side, føles som en evighed ! ..

Nu bærer jeg vores første barn, kunne ikke være mere stolt over at det er med ham, min kærlighed til ham vokser mere og mere for hver dag der går & vil den altid gøre..

Ville ingenting med indlægget, bare bekræfte at alle mænd ikke er trælse ..

Er så heldig over at have en så dejlig og skøn kæreste der står ved min side vdr alt  ..

Claus, jeg elsker dig, min helt store kærlighed .

PS.  skal lige siges at på det billed, havde jeg intet glattejern og har ikke været til frisøren siden jeg blev gravid (var ca 3 måneder henne der) .. Derfor det store og udgroede garn :p . Hihi ..

Så piger, Smid da lige et billed af dig og din kærlighed,  .. undskyld hvis indlægget blev lidt rodet

Dejlige billeder

Her går det op og ned i perioder, men vi kan sku ikk undvære hinanden Vi kan være ragende uvenner men det kan alle vel ? 

Elsker min dejlige kæreste, Jan  

Billedet er fra vores lille prinsesses barnedåb i Februar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

Chillien

Witt skriver:

Ja nemlig ja ! ..

Hvor i søde sammen og vdr det med håret, så kan det ses på profil billedet, hvis du altså stadig har det ?? .

Men super godt billed

Jep det er den frisure jeg har nu... Dog er det vokset lidt.. Det ved at være nogle måneder siden det blev klippet..
Og tak

Anmeld

12. september 2011

Witt

LotteGabriella skriver:

ååh det var dejligt at høre

Er heldigvis i samme båd som dig..elsker min mand MEGA og vil aldrig bytte ham ud med en anden

ja det er så super skønt .

Det er så dejligt at have en så skønt kæreste .

Dejligt at høre at du er i samme båd

Anmeld

12. september 2011

LotteGabriella

Nalle skriver:

et rigtig dejligt par

sender dig en masse krammer og kærlige tanker

Anmeld

12. september 2011

Nalle

LotteGabriella skriver:

et rigtig dejligt par

sender dig en masse krammer og kærlige tanker

Anmeld

12. september 2011

CS

Åhhh sikke en skønd tråd at læse - var lige ved at blive bange for at der ingen søde mænd var.... så jeg kan godt fortsætte min jagt

Anmeld

12. september 2011

Witt

MillesMor111010 skriver:

Dejlige billeder

Her går det op og ned i perioder, men vi kan sku ikk undvære hinanden Vi kan være ragende uvenner men det kan alle vel ? 

Elsker min dejlige kæreste, Jan  

Billedet er fra vores lille prinsesses barnedåb i Februar

ja, det er nogle super skønne billeder alle har lagt ud .

Men jo, som jeg har skrevet, kæresten og jeg kan da sagtens blive uenige og min kæreste kan da sandelig også være pisse træls, men ey det kan jeg sku også . Som sagt vores forhold er ikke perfekt, bestemt ikke. Men uden ham, ville jeg ikke kunne være lykkelig det er min point ..

Anmeld

12. september 2011

Witt

Nalle skriver:

Super godt billed af jer og mine tanker er hos dig i denne svær tid .

Men vær' glad for de år i fik sammen, det er dem der er unikke og ikke vil kunne erstattes af nogen

Anmeld

12. september 2011

Witt

ChristinaS skriver:

Åhhh sikke en skønd tråd at læse - var lige ved at blive bange for at der ingen søde mænd var.... så jeg kan godt fortsætte min jagt

Uha, forsæt endelig, de findes, tro mig, de findes . Har en dejlig en af slagsen ...

for dig og din jagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.