Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.887 visninger
107 svar
0 synes godt om
12. september 2011

Witt

Alle de negative indlæg om Kærester, mænd osv, huffhuff, man bliver da helt dep. af at læse nogle af dem ..

Jaa, mit forhold er heller ikke perfekt, langt fra perfekt, vi kan sagtens skændes og "hade" hinanden, og vi er meget uenige vdr, nogle ting, men alligevel ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham ved min side !..

Har aldrig troet på det der med "den eneste ene", men må nu indrømme at jeg ved at min kæreste er min eneste ene, min bedste ven.. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive min kærlighed til ham,

Han får mig til at smile! Når han kigger på mig, klidre min mave, virkelig sådan sommerfulge agtig, Når han rør ved mig, begynder mig hjerte at galopere! Hver gang jeg ser ind i hans øjne, får jeg aller mest bare lyst til at smile .. Hver gang han kysser mig, ville jeg ønske at lige det kys varede for evigt ! Kan sidde i timevis og kigge ud i luften og drømme om ham, - For hvert et sekund der går, uden ham ved min side, føles som en evighed ! ..

Nu bærer jeg vores første barn, kunne ikke være mere stolt over at det er med ham, min kærlighed til ham vokser mere og mere for hver dag der går & vil den altid gøre..

Ville ingenting med indlægget, bare bekræfte at alle mænd ikke er trælse ..

Er så heldig over at have en så dejlig og skøn kæreste der står ved min side vdr alt  ..

Claus, jeg elsker dig, min helt store kærlighed .

PS.  skal lige siges at på det billed, havde jeg intet glattejern og har ikke været til frisøren siden jeg blev gravid (var ca 3 måneder henne der) .. Derfor det store og udgroede garn :p . Hihi ..

Så piger, Smid da lige et billed af dig og din kærlighed,  .. undskyld hvis indlægget blev lidt rodet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

-Sigrid-

Det lyder dejligt 

Jeg tænker også tit det samme; hold kæft hvor er jeg heldig at have Peder...  Selv hvis vi går fra hinanden ved jeg at vi vil kunne enes om vores datter, og han går allerede rigtig meget mere op i hende end langt de fleste andre kommende fædre, og han er SÅ ked af at jeg har det dårligt. Han sætter ig ud på toilettet når jeg kaster op, og han er så rolig når jeg bliver nervøs 

Han er ikke god til at træffe beslutninger, og syntes at min menning betyder mere end hans. Det er hans største fejl, og det syntes jeg virkelig er til at overleve. Lige for tiden går hans liv op i at hjælpe mig med graviditeten (hjælpe mig i tøjet, hjælpe med at løfte mig op fra stol/gulvet, hente ting, handle ind osv) og at prøve at fange lillepigen i at sparke - hvilket hun ikke altid er villig til

Nogle mænd er bare fantastike 

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Kærlighed   

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Ihh, en lækker tråd Man bliver jo helt forelsketi gen Jeg er ski også heldig med min kæreste - han er simpelthen min klippe.. Vi spiller på samme hold - vi bakker hinanden op i alt, vi er der altid for hinanden, og så KNUSelsker vi hinanden
Vi har den dejligste dreng sammen - og vores kærlighed til hinanden afspejler sig i ham. Jeg vil aldrig nogensinde leve uden ham. Han er min bedste ven - han er min dejlige kæreste.
Jeg håber at vi skal være sammen for evigt, og at vores kærlighed klare alle bump der måtte komme på vores vej.
Jeg føler mig virkelig værdsat og elsket. Det er fantastisk

Dejlige Jesper

Anmeld

12. september 2011

1012lmp

Her er mig og min store kærlighed...

Anmeld

12. september 2011

Muhmi

Gammelt billede af os, og den skat vi tilsammen har lavet  

Anmeld

12. september 2011

karina1980

her er vi

trods 9 år med up and downs, er vi stadig sammen og vil stadig det samme i vores liv, ja gu kan han være træls, men jeg er slet ikke i tvivl om at jeg også er det

men vi ved begge at vi finder sgu nok ikke andre der vil finde sig i vores særheder og acceptere dem i den grad vi gør.

og ja selv efter 9 år, får han stadig smilet frem og kan stadig give mig sommerfugle i maven og overraske på de meste fantistiske områder.

om han er the one and only, jooow mon ikke, altså hvis man kun skal have en er det bestemt ham

han er mit modstykke og den der gør mig hel

Anmeld

12. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Det lyder dejligt 

Jeg tænker også tit det samme; hold kæft hvor er jeg heldig at have Peder...  Selv hvis vi går fra hinanden ved jeg at vi vil kunne enes om vores datter, og han går allerede rigtig meget mere op i hende end langt de fleste andre kommende fædre, og han er SÅ ked af at jeg har det dårligt. Han sætter ig ud på toilettet når jeg kaster op, og han er så rolig når jeg bliver nervøs 

Han er ikke god til at træffe beslutninger, og syntes at min menning betyder mere end hans. Det er hans største fejl, og det syntes jeg virkelig er til at overleve. Lige for tiden går hans liv op i at hjælpe mig med graviditeten (hjælpe mig i tøjet, hjælpe med at løfte mig op fra stol/gulvet, hente ting, handle ind osv) og at prøve at fange lillepigen i at sparke - hvilket hun ikke altid er villig til

Nogle mænd er bare fantastike 

mmmmh, hvor lyder det skønt . Hold du fast i ham og vær' glad for at nogle er sådan .. Kan næsten mærke deres kærlighed igennem det du skriver, super skønt at have en kæreste der forstår en og hjælper til  ..

Men ja, tror heller ikke at hvis (hvilket ikke sker) Claus og jeg skulle gå fra hinanden, tror jeg heller ikke der bliver bøvl med lillepigen, selvom jeg kommer fra Færøerne, og har HELE min fam. deroppe. Men ville virkelig aldrig kunne finde på at flytte så langt væk og tage han pige fra ham, hvis det nu skulle ske .. Kan ikke forstå man kan flytte til et andet land når man har en barn med en ..

Men ja, Vi er sku ret heldige ! ..

Anmeld

12. september 2011

Witt

CmarianN skriver:

Kærlighed   

eeeeej hvor er i søde sammen ! .

God billed 

Anmeld

12. september 2011

CmarianN

Witt skriver:

eeeeej hvor er i søde sammen ! .

God billed 

Tak og i lige måde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.