Alle de negative indlæg om Kærester, mænd osv, huffhuff, man bliver da helt dep. af at læse nogle af dem ..
Jaa, mit forhold er heller ikke perfekt, langt fra perfekt, vi kan sagtens skændes og "hade" hinanden, og vi er meget uenige vdr, nogle ting, men alligevel ved ikke hvad jeg skulle ha gjort uden ham ved min side !..
Har aldrig troet på det der med "den eneste ene", men må nu indrømme at jeg ved at min kæreste er min eneste ene, min bedste ven.. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal beskrive min kærlighed til ham,
Han får mig til at smile! Når han kigger på mig, klidre min mave, virkelig sådan sommerfulge agtig, Når han rør ved mig, begynder mig hjerte at galopere! Hver gang jeg ser ind i hans øjne, får jeg aller mest bare lyst til at smile .. Hver gang han kysser mig, ville jeg ønske at lige det kys varede for evigt ! Kan sidde i timevis og kigge ud i luften og drømme om ham, - For hvert et sekund der går, uden ham ved min side, føles som en evighed ! ..
Nu bærer jeg vores første barn, kunne ikke være mere stolt over at det er med ham, min kærlighed til ham vokser mere og mere for hver dag der går & vil den altid gøre..
Ville ingenting med indlægget, bare bekræfte at alle mænd ikke er trælse
..
Er så heldig over at have en så dejlig og skøn kæreste der står ved min side vdr alt
..
Claus, jeg elsker dig, min helt store kærlighed
.
PS. skal lige siges at på det billed, havde jeg intet glattejern og har ikke været til frisøren siden jeg blev gravid (var ca 3 måneder henne der) .. Derfor det store og udgroede garn :p . Hihi ..
Så piger, Smid da lige et billed af dig og din kærlighed,
.. undskyld hvis indlægget blev lidt rodet