Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Witt

june1987 skriver:

mig og min dejlige mand

Hvor i søde sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Dinna88

Witt skriver:

Takker, sys nu også tråden er helt skønt :p .

Man kommer jo heller ingen vegne med at råbe efter hinanden, altså, ta en snak stille og roligt og så løser man uenighederne på den måde ..

iiiha, det er også lang tid og dejligt at folk omkring jer kan se jeres kærlighed til hinanden .

Super skønne billeder

hehe
Ja, lige præcis - jeg har tit overvejet hvordan man overhovedet kan råbe af en person man elsker. Det er slet ikke dømmende jeg tænker, men jeg gad bare godt vide om man ikke tænker i øjeblikket, eller hvordan. Jeg kunne aldrig hæve stemmen på den måde overfor en jeg elsker

Ja, det slog mig faktisk lige i dag - tre år? Hold da op. Men okay - vi har mange år endnu jo

Taaaak skal du have!  

Anmeld

12. september 2011

june1987

Witt skriver:

Hvor i søde sammen

tusind tak skal du have

Anmeld

12. september 2011

-Sigrid-

Witt skriver:

mmmmh, hvor lyder det skønt . Hold du fast i ham og vær' glad for at nogle er sådan .. Kan næsten mærke deres kærlighed igennem det du skriver, super skønt at have en kæreste der forstår en og hjælper til  ..

Men ja, tror heller ikke at hvis (hvilket ikke sker) Claus og jeg skulle gå fra hinanden, tror jeg heller ikke der bliver bøvl med lillepigen, selvom jeg kommer fra Færøerne, og har HELE min fam. deroppe. Men ville virkelig aldrig kunne finde på at flytte så langt væk og tage han pige fra ham, hvis det nu skulle ske .. Kan ikke forstå man kan flytte til et andet land når man har en barn med en ..

Men ja, Vi er sku ret heldige ! ..

Jeg har tænkt mig at holde ... rigtig meget fast, kunne ikke lige finde på noget holde-fast-som-en-ting. Jeg kunne ikke få en der var bedre, og han har det på samme måde  Lige nu er han ude og tage opvasken, til trods for at han har handlet ind, hjulpet rigtig meget til med maden, gjort rent og taget opvasken en gang tidligere idag også 

Nej, så ville han jo næsten være nød til at flytte med... Min bedste barndomsvenindes forældre er skilte og flytter meget, han bor i frankrig og hun boede i dk - og de havde en 11/3 ordning :O Hvor de tog til frankring (ungerne) hver 6. uge, og til kbh hver 2. (hans kæreste boede der og havde en lejlighed)... Men det fungerede, men jeg tror sgu ikke jeg vill ekunne holde til det 

Vi er meget heldige 

Anmeld

12. september 2011

Clisolka

Jeg kan også være med på denne tråd! Hvor er det nogle dejlige billeder af jer alle 

Min kæreste er min klippe, min bedste ven og min eneste ene  Vi har kendt hinanden de sidste 12 år og rendt i den samme vennekreds. Vi har haft on and off ture som "kærester", vi har været hinandens loverboy/girl når vi har været singler, men vi fandt ud af det til sidst Nu er vi forældre til vores dejlige prinsesse - kærligheden overvandt til sidst  

Vi har aldig været uvenner - selvfølgelig er et forhold ikke perfekt, så vi har haft vores uoverensstemmelser og op- og nedture, men vi har aldrig råbt af hinanden, og kan ikke være sure på hinanden lang tid ad gangen 

Claus, du er min eneste ene - jeg har aldrig haft sådan en dejlig kæreste, og vil for alt i verden ikke miste dig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

TrineMine86

ihh hvor dejlige billeder..

her er lige to styks af mig og min dejlige kæreste  vi har været sammen i 5år og 8 måneder..

det første billede er fra da jeg blev uddannet sygeplejerske i sommers og med vores lille bebs i maven  og det andet billede er fra kort tid efter at vi blev kærester, over 5 år gammelt hehe

Anmeld

12. september 2011

Chillien

Herlig tråd!!

Min mand er nemlig heller ikk dum...

Og hvor er det nogle gode billeder i har! Bliver helt glad

Har faktisk kun et billede af os sammen.. Vi er ikk så gode til det med billeder.. Men i må gerne se.. Det er fra maj og jeg er blevet væsentligt mere korthåret siden..

Anmeld

12. september 2011

Witt

Dinna88 skriver:

hehe
Ja, lige præcis - jeg har tit overvejet hvordan man overhovedet kan råbe af en person man elsker. Det er slet ikke dømmende jeg tænker, men jeg gad bare godt vide om man ikke tænker i øjeblikket, eller hvordan. Jeg kunne aldrig hæve stemmen på den måde overfor en jeg elsker

Ja, det slog mig faktisk lige i dag - tre år? Hold da op. Men okay - vi har mange år endnu jo

Taaaak skal du have!  

Må nok indrømme at jeg har hævet stemmen lidt nogle gange. Helt perfekt skal det nu heller ikke lyde :p .

Men ja alle er jo ikke ens, heldigvis for det .

ja det er lang tid og self flere år endnu  ..

Anmeld

12. september 2011

Mor Christa

Witt skriver:

Jaa, syntes nemlig at der trængte til lidt plads til de positive mænd . Hihi, men eej hvor du beskriver deres kærlighed til hinanden godt, det er så dejligt når man har et forhold hvor man kan åbne sig fuld ud og ikke halvt.

Hihi, knuselsker ? :p . Første gang jeg har hørt det, du bliver vist kriller af alt det kærlighed :p . Hehe .

Men rigtig sødt billed af jer 

Hehe, ja knuselsker det er et super udtryk til at forklarenøjagtigt mine følelser
Mange tak - det beskriver også voes kærelighed godt - billederne altså (; De er nemlig nogle dejlige nogle, de mænd .. Og hvor er det skønt at vide, at der er én, som ville gøre hvad-som-helst for mig
det er også et super godt billede af jer..

Anmeld

12. september 2011

Witt

-Sigrid- skriver:

Jeg har tænkt mig at holde ... rigtig meget fast, kunne ikke lige finde på noget holde-fast-som-en-ting. Jeg kunne ikke få en der var bedre, og han har det på samme måde  Lige nu er han ude og tage opvasken, til trods for at han har handlet ind, hjulpet rigtig meget til med maden, gjort rent og taget opvasken en gang tidligere idag også 

Nej, så ville han jo næsten være nød til at flytte med... Min bedste barndomsvenindes forældre er skilte og flytter meget, han bor i frankrig og hun boede i dk - og de havde en 11/3 ordning :O Hvor de tog til frankring (ungerne) hver 6. uge, og til kbh hver 2. (hans kæreste boede der og havde en lejlighed)... Men det fungerede, men jeg tror sgu ikke jeg vill ekunne holde til det 

Vi er meget heldige 

Sikken en skøn kæreste . Nogle ting må man ikke tage forgivet og det her er en af dem, men som rigtig mange desværre glemmer, inklusiv mig selv nogle gange, glemmer at sige tak til kæresten for det han gør, så tager det måske lidt forgivet, hvilket bestemt ikke er meningen.. Men ja, kæresten vil nu heller ikke have at jeg tager vasketøjet længere, pga MANGE trapper fra lejligheden ned i gården og så ned til vaskekælderen, og sådan en vasketøjs kurv med vådt tøj i, kan godt være rimelig tungt :p ..

Deet er lige hvad vi er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.