Er så heldig ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Witt

MissChrista skriver:

Ihh, en lækker tråd Man bliver jo helt forelsketi gen Jeg er ski også heldig med min kæreste - han er simpelthen min klippe.. Vi spiller på samme hold - vi bakker hinanden op i alt, vi er der altid for hinanden, og så KNUSelsker vi hinanden
Vi har den dejligste dreng sammen - og vores kærlighed til hinanden afspejler sig i ham. Jeg vil aldrig nogensinde leve uden ham. Han er min bedste ven - han er min dejlige kæreste.
Jeg håber at vi skal være sammen for evigt, og at vores kærlighed klare alle bump der måtte komme på vores vej.
Jeg føler mig virkelig værdsat og elsket. Det er fantastisk

Dejlige Jesper

Jaa, syntes nemlig at der trængte til lidt plads til de positive mænd . Hihi, men eej hvor du beskriver deres kærlighed til hinanden godt, det er så dejligt når man har et forhold hvor man kan åbne sig fuld ud og ikke halvt.

Hihi, knuselsker ? :p . Første gang jeg har hørt det, du bliver vist kriller af alt det kærlighed :p . Hehe .

Men rigtig sødt billed af jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Witt

1012lmp skriver:

Her er mig og min store kærlighed...

Årh love is in the air !

Godt billed

Anmeld

12. september 2011

Witt

Muhmi skriver:

Gammelt billede af os, og den skat vi tilsammen har lavet  

Sødt & sikken en lækker "skat" i har lavet

Anmeld

12. september 2011

Witt

karina1980 skriver:

her er vi

trods 9 år med up and downs, er vi stadig sammen og vil stadig det samme i vores liv, ja gu kan han være træls, men jeg er slet ikke i tvivl om at jeg også er det

men vi ved begge at vi finder sgu nok ikke andre der vil finde sig i vores særheder og acceptere dem i den grad vi gør.

og ja selv efter 9 år, får han stadig smilet frem og kan stadig give mig sommerfugle i maven og overraske på de meste fantistiske områder.

om han er the one and only, jooow mon ikke, altså hvis man kun skal have en er det bestemt ham

han er mit modstykke og den der gør mig hel

Årh hvor sødt , dejligt at i stadig har det godt sammen og ja vi alle er sku trælse engang imellem, en forhold uden diskutioner er da heller ikke et ordentligt forhold vil jeg sige, men bare man finder ud af tingene sammen, det er det unikke ved det hele

. Håber at vores kærlighed til hinanden også er sådan om år, eller når vi har været sammen i 9 år .

Anmeld

12. september 2011

Dinna88

Ih, hvor en dejlig tråd! 

Jeg er en af dem der tænker: "guuud, hvor må det være underlig, at råbe og skrige af sin kæreste," fordi min kæreste og jeg ALDRIG skændes. Vi har uenigheder, men ikke en eneste gang har vi råbt af hinanden, og kommer aldrig til det. Nu her i oktober har vi været sammen i tre år - looovely! Vi er stadig meget unge (19 og 20) men der er bare noget der er helt rigtigt her - det tvivler hverken vi eller nogle omkring os på!

Det ene billede er et par måneder gammelt, fra da vi var ved europas størte vandfald, det andet er til galla i gymnasiet  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

1012lmp

Witt skriver:

Årh love is in the air !

Godt billed

tak... og ja vi så meget in looove

Anmeld

12. september 2011

june1987

mig og min dejlige mand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2011

Witt

CmarianN skriver:

Tak og i lige måde 

Tak

Anmeld

12. september 2011

Witt

Dinna88 skriver:

Ih, hvor en dejlig tråd! 

Jeg er en af dem der tænker: "guuud, hvor må det være underlig, at råbe og skrige af sin kæreste," fordi min kæreste og jeg ALDRIG skændes. Vi har uenigheder, men ikke en eneste gang har vi råbt af hinanden, og kommer aldrig til det. Nu her i oktober har vi været sammen i tre år - looovely! Vi er stadig meget unge (19 og 20) men der er bare noget der er helt rigtigt her - det tvivler hverken vi eller nogle omkring os på!

Det ene billede er et par måneder gammelt, fra da vi var ved europas størte vandfald, det andet er til galla i gymnasiet  

Takker, sys nu også tråden er helt skønt :p .

Man kommer jo heller ingen vegne med at råbe efter hinanden, altså, ta en snak stille og roligt og så løser man uenighederne på den måde ..

iiiha, det er også lang tid og dejligt at folk omkring jer kan se jeres kærlighed til hinanden .

Super skønne billeder

Anmeld

12. september 2011

Witt

1012lmp skriver:

tak... og ja vi så meget in looove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.