nielsen80 skriver:
Undskyld men bliver altså lidt provokeret af, du siger vi er forkælet. I min verden så er de forkælede dem der kan få deres børn på naturligvis!!
Vi gennemgår behandlinger af flere årsager, jeg vil rigtig gerne have lov til at opleve hele graviditeten, fødselen ligesom alle andre. Derudover vil jeg meget gerne have et barn min kæreste og jeg har skabt sammen. Endelig er adoption ikke bare lige noget man gør - det er en lang process, som er hård både mentalt og økonomisk. Der er faktisk mangel på børn at adoptere, stik mod hvad alle tror, og det er derfor en meget lang og dyr process, da efterspørgelsen er så stor.Det jeg har det sværrest ved mht. adoption, er at jeg ikke kan beskytte mit barn de første 6 måneder af dens liv. Det tror jeg enhver mor vil have, med et barn via behandling, kan jeg beskytte og holde af mit barn fra undfangelse til jeg dør.
Jeg er rigtig ked af at du opfatter mit indlæg så negativt. Jeg omtaler "Vi", fordi jeg også selv nok vil have brugt samme muligheder som jer!
Jeg lavede ikke det indlæg for at rakke ned på jer, men for at blive klogere på området.
Jeg kan umuligt sætte mig ind i jeres sted, men jeg kan lytte, og prøve at forstå
Anmeld