hvad skal jeg lige stille op?? (pengenød)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

og som altid så er nogle af jer ALT for hurtige til at dømme!!! Og nogle af jer alt for søde, jeg bliver helt glad af at der findes mennesker som jer ..

Grunden til at jeg sidder meget stramt i det pt, er fordi jeg lige er blevet enlig mor. Og min eks har ingen penge, jeg har jo fået kontant hjælp hele tiden og har alligevel opnået at spare en masse penge, men han kunne ikke betale sin halvdel så det har været mig der har betalt stortset alt i vores hjem incl. husleje på 4000 kr. Derfor har jeg ikke, ligesom før haft råd til at købe det jeg har brug for. 

Grunden til at jeg ikke kan købe noget i genbrug eller mødrehjælpen eller lignende. Er fordi jeg ikke bor i DK og vi har ikke noget her.

Og nej jeg er ikke kræsen og kan sagtens bruge brugt. 

Håber faktisk lidt i har en dårlig smag i munden over at være så dømmende så hurtigt, når jeg på ingen måde har skrevet at jeg ikke VIL have brugt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

hvis ikk man har råd til at købe en dyne og en sengerand evt. brugt - jaaaa kan man så forsørge sit barn??

hva når der skal købes tøj - legetøj - mad osv??

du får da børnepenge til det selv samme

..

..jeg har ikke fået børnepenge.

Anmeld

9. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

og som altid så er nogle af jer ALT for hurtige til at dømme!!! Og nogle af jer alt for søde, jeg bliver helt glad af at der findes mennesker som jer ..

Grunden til at jeg sidder meget stramt i det pt, er fordi jeg lige er blevet enlig mor. Og min eks har ingen penge, jeg har jo fået kontant hjælp hele tiden og har alligevel opnået at spare en masse penge, men han kunne ikke betale sin halvdel så det har været mig der har betalt stortset alt i vores hjem incl. husleje på 4000 kr. Derfor har jeg ikke, ligesom før haft råd til at købe det jeg har brug for. 

Grunden til at jeg ikke kan købe noget i genbrug eller mødrehjælpen eller lignende. Er fordi jeg ikke bor i DK og vi har ikke noget her.

Håber faktisk lidt i har en dårlig smag i munden over at være så dømmende så hurtigt, når jeg på ingen måde har skrevet at jeg ikke VIL have brugt.

Hva med Babysam - igen en juniordyne med pude til 129,95,- kr.

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Bondefruen skriver:

Nemli og det der med lagnet, var sgu da smart - havde aldrig selv kommet på det

Men jeg har nok også en holdning der slet ik ska komme frem i sådan en debat her, men jeg vil da gerne hjælpe, men det er som skrevet før lidt svær, især hvis det er fordi TS ik vil have brugt.....

Hehe, godt du kan holde tungen lige i munden så

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Godt du fik sat dem på plads!!

Hvis jeg havde en sengerand så måtte du gerne få min, men jeg sidder selv og leder efter en billig brugt én

Anmeld

9. august 2011

Carina1977

Har du prøvet at kigge i diverse genbrugsforretninger? Det gjorde jeg ofte da min søn var lille, for pengene var tiltider ret små....specielt da jeg studerede. Jeg kunne ofte gøre mig nogle gode kup

Anmeld

9. august 2011

Carina1977

Ups kunne så læse at du ikke kunne komme i en gebrugsforretning, så bare se bort fra mit tidligere indlæg  

Anmeld

9. august 2011

.....

Anonym skriver:

Til TS: Håber at det hele bliver løst for dig

Og så synes jeg iøvrigt at det er forkert at der altid skal dømmes, før selve personen får lov til at forklare sig, hvis man undres lidt ved noget i hendes indlæg. Giv lige personen en chance altså, der er jo altid en grund til at personen står i det som hun gør

Anmeld

9. august 2011

Isabella_mor

har du en ekstra voksen dyne eller kender du nogen der har kan du klippe den over på midten og sy den der hvor du har klippet, og det sammen med et dynebetræk... det kan gøres billigt... 

hvis du bor i kbh vil jeg gladeligt sy det for dig hvis du mangler en symaskine... 

det er da en meget god mulighed... 

resten af dynen der er tilovers kan jo fungere som sengerand sammen med resten af sengetøjet og så kan man lige sy nogle snore i så det kan bindes fast om træmmerne... 

Anmeld

9. august 2011

Anonym

Anonym skriver:

Min datter har det ikke specielt godt i sin tremmeseng, hun vågner nogle gange om natten pga. at hun hamrer hovedet ind i tremmerne og hendes ben kommer i klemme imellem. Men jeg har ikke råd til at købe en sengerand? Og jeg har ikke muligheder for - genbrug, mødrehjælp eller lignende. (Vil helst ikke uddybe hvorfor)

Hun sover stadig med babydyne (+betræk osv.) og det har jeg heller ikke råd til at købe i junior strl. :s 

hvad eller hvordan kan jeg komme væk fra det på den aller billigste måde? Er det billigere at lave selv? eller??

Vil ikke spørge nogen om det, da jeg synes det er virkelig pinligt. Og er selvfølgelig også ano af samme grund.

Du kan købe en billig junior dyne i babysam ellers prøv dba

100 kr for en junior dyne,hovdepude og 6 sengesæt  http://www.dba.dk/juniordyne-og-pude-delfin/id-76688851/ 

ellers prøv og kig her

http://www.dba.dk/til-boern/boerne-og-babyudstyr/andet-udstyr-til-boern-og-babyer/?soeg=Juniordyne&vis=galleri  

Hvis hun sidder fast i trammerne ville jeg købe en tyk sengerand, de tynde hjælper ikke. 

http://www.dba.dk/sengerand-trold-co-supe/id-76003492/

http://www.dba.dk/sengehimmel-og-sengerand/id-76544937/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.