hvad skal jeg lige stille op?? (pengenød)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Hvem?

Anonym skriver:

jeg har skrevet grunden her i tråden.

Og nu må i ikke misforstå det hele, min datter mangler intet, andet end det jeg har skrevet her og måske en voksipose (eller hvad der nu kan gøre det at hun ikke sparker dynen af udenfor i kulden) Jeg har hele tiden haft råd til at købe ting til hende, det har jeg bare ikke lige pt. og jeg hader det, har normalt VIRKELIG meget styr på økonomien, det har bare været hårde tider lige her for tiden.

Så gi'r det lidt mere mening

Håber du finder en løsning, ellers var det råd med lagen/betrækket som sengerand ski da smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

rimor

Anonym skriver:

er det til pige?

Jeg ved godt at jeg ikke kan tillade mig selv, at være kræsen, men jeg kan bare godt lide at tingene ser i orden ud  specielt når det nu ikke er altid jeg har det så dårligt pengemæssigt.

Og som før skrevet, jeg vil jo ikke have at folk ser det 

se min annoncen om hagesmække/sengetøj mv. Det er et pigesengesæt som jeg ellers tager en 20'er for. Det vil jeg godt donere til dig. Skriv PB hvis du er int.

Anmeld

10. august 2011

Aprilmor11

Anonym skriver:

Min datter har det ikke specielt godt i sin tremmeseng, hun vågner nogle gange om natten pga. at hun hamrer hovedet ind i tremmerne og hendes ben kommer i klemme imellem. Men jeg har ikke råd til at købe en sengerand? Og jeg har ikke muligheder for - genbrug, mødrehjælp eller lignende. (Vil helst ikke uddybe hvorfor)

Hun sover stadig med babydyne (+betræk osv.) og det har jeg heller ikke råd til at købe i junior strl. :s 

hvad eller hvordan kan jeg komme væk fra det på den aller billigste måde? Er det billigere at lave selv? eller??

Vil ikke spørge nogen om det, da jeg synes det er virkelig pinligt. Og er selvfølgelig også ano af samme grund.

Du kan få en voksen dyne til 60.- i, Ikea .. Det har jeg købt, og den er faktisk rigtig dejlig .. Købte den som gæste dyne .. Men nu bruger jeg de der meget dyre dyner som gæste dyne i stedet for, for dem fra Ikea er mere rare .. Og puder kan man også sagtens få billigt ..

Anmeld

10. august 2011

cnmigo

Anonym skriver:

Det er rigtig pænt af dig  

Men hvordan tænker du, man kan forvandle det til en dyne ? 

kunne forestille mig man kunne sprætte den op/folde den ud og så sy den sammen hvor lynlåsen var, så bliver den lidt bredere.

Svært at forklare, men den er vel 1m bred når den er udfoldet på langs og så er den tjaeh hvad 150, nej mere, lang.

Klip bunden af og det øverste til hovedet, så er den i hvert fald juniordyne størrelse - skal gerne se om jeg kan sy det for dig evt.?

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

er så meget med dig...

har bl.a selv købt en junior dyne til 100kr i bilka..

det jo ikke så nemt når man ikke har muligheden for bilka 

den billigste dyne jeg har set kostede 250 kr og puden dertil kostede ekstra 69 kr..

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Du kan få en voksen dyne til 60.- i, Ikea .. Det har jeg købt, og den er faktisk rigtig dejlig .. Købte den som gæste dyne .. Men nu bruger jeg de der meget dyre dyner som gæste dyne i stedet for, for dem fra Ikea er mere rare .. Og puder kan man også sagtens få billigt ..

Jeg har ikke muligheder for ikea, desværre. Som sagt den billigste dyne koster 250 kr og puden til koster 69 kr ekstra .. 

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

cnmigo skriver:

kunne forestille mig man kunne sprætte den op/folde den ud og så sy den sammen hvor lynlåsen var, så bliver den lidt bredere.

Svært at forklare, men den er vel 1m bred når den er udfoldet på langs og så er den tjaeh hvad 150, nej mere, lang.

Klip bunden af og det øverste til hovedet, så er den i hvert fald juniordyne størrelse - skal gerne se om jeg kan sy det for dig evt.?

omg, hvor er det bare sødt af dig!!!!!!

men alt for meget besvær, det har jeg slet ikke samvittigheden til. Ser lige om jeg ikke kan købe en anden dyne billigt  Hader at skulle få ting.

Anmeld

10. august 2011

cnmigo

Anonym skriver:

omg, hvor er det bare sødt af dig!!!!!!

men alt for meget besvær, det har jeg slet ikke samvittigheden til. Ser lige om jeg ikke kan købe en anden dyne billigt  Hader at skulle få ting.

syntes det er hyggeligt at sy så det skulle ikke komme an på det, går desuden på barsel endnu så tiden er der

Man du vender bare tilbage - tror faktisk jeg syer den om uanset hvad, så kan du jo sige til

Anmeld

10. august 2011

sandradee

en júnior dyne er det samme som en halv voksen dyne, så du kan sagtens lave en selv hvis du bare har en ex voksen dyne du kan dele....

Jeg har tit fundet sengetøj i føtex til en 50 kr... ellers kan du jo os bare dele et betræk til en voksen dyne så har du betræk....

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Så gi'r det lidt mere mening

Håber du finder en løsning, ellers var det råd med lagen/betrækket som sengerand ski da smart

..

men det nytter ikke noget her.. kig hvad jeg har skrevet lige før du svarede ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.