hvad skal jeg lige stille op?? (pengenød)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.943 visninger
81 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2011

Anonym trådstarter

Min datter har det ikke specielt godt i sin tremmeseng, hun vågner nogle gange om natten pga. at hun hamrer hovedet ind i tremmerne og hendes ben kommer i klemme imellem. Men jeg har ikke råd til at købe en sengerand? Og jeg har ikke muligheder for - genbrug, mødrehjælp eller lignende. (Vil helst ikke uddybe hvorfor)

Hun sover stadig med babydyne (+betræk osv.) og det har jeg heller ikke råd til at købe i junior strl. :s 

hvad eller hvordan kan jeg komme væk fra det på den aller billigste måde? Er det billigere at lave selv? eller??

Vil ikke spørge nogen om det, da jeg synes det er virkelig pinligt. Og er selvfølgelig også ano af samme grund.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Min datter har det ikke specielt godt i sin tremmeseng, hun vågner nogle gange om natten pga. at hun hamrer hovedet ind i tremmerne og hendes ben kommer i klemme imellem. Men jeg har ikke råd til at købe en sengerand? Og jeg har ikke muligheder for - genbrug, mødrehjælp eller lignende. (Vil helst ikke uddybe hvorfor)

Hun sover stadig med babydyne (+betræk osv.) og det har jeg heller ikke råd til at købe i junior strl. :s 

hvad eller hvordan kan jeg komme væk fra det på den aller billigste måde? Er det billigere at lave selv? eller??

Vil ikke spørge nogen om det, da jeg synes det er virkelig pinligt. Og er selvfølgelig også ano af samme grund.

Hvis du virkelig ingen penge har, kan du jo give din datter din seng og dyne, og så selv tage en masse tøj på og sove på hendes madras på gulvet med babydynen.

Jeg ved godt, det ikke er en optimal løsning, men det kunne måske gå, indtil du finder en bedre udvej.

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Hvis du virkelig ingen penge har, kan du jo give din datter din seng og dyne, og så selv tage en masse tøj på og sove på hendes madras på gulvet med babydynen.

Jeg ved godt, det ikke er en optimal løsning, men det kunne måske gå, indtil du finder en bedre udvej.

eeej nej, SÅ slemt er det bestemt heller ikke 

hun har sådan set det hele.. jeg har bare ikke råd til at købe det sidste .. og derfor tænkte jeg jo om der var en billig udvej man selv kunne laver eller noget?

Anmeld

9. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

eeej nej, SÅ slemt er det bestemt heller ikke 

hun har sådan set det hele.. jeg har bare ikke råd til at købe det sidste .. og derfor tænkte jeg jo om der var en billig udvej man selv kunne laver eller noget?

Okay, det var godt.

Så kan jeg ikke hjælpe dig, for jeg er desværre slet, slet ikke kreativ, når det kommer til den slags.

Anmeld

9. august 2011

iris-mor

Spørg din sundhedsplejeske om hun kender nogle der vil af med noget gratis.

Sæt en annonce op forskellige steder med hvad du mangler, der må være nogle familier der har det liggende.

Hvor i landet bor du??

Anmeld

9. august 2011

hompibompi;-)

Tag nogle dynebetræk og træk dem rundt i sengen som en sengerand

Anmeld

9. august 2011

eElak

En juniordyne kan fås meget billigt i IKEA. Er lige på mobilen så kan ikke linke. Hvor gammel er din datter i øvrigt?

Anmeld

9. august 2011

Lone Jakobsen

hompibompi;-) skriver:

Tag nogle dynebetræk og træk dem rundt i sengen som en sengerand

det var også mit forslag. ellers hvis du har en ekstra dyne, tæppe eller lign. så form det til en pølse og læg det rundt i sengen så hun putter i en lille "rede"

ellers så er det bare at oprette en tråd med ting søges vi er mange der gerne vil hjælpe hvis vi kan.

Anmeld

9. august 2011

Charlotte Wberg

Jeg synes ikke det er billigere at sy selv, synes egentlig stof er ret dyrt... Men hvis du har en ekstra dyne så sy den om til en junior sengerend har jeg ingen ide om hvad koster, har fået min brugt til ingen penge... Håbet du finder ud af hvordan og hvorledes det hele kan hænge sammen...

Anmeld

9. august 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Jeg har en sengrend du gerne må få hvis det er ?
Den er godt nok hvid med grønne, blå og brune aber på, men det gør vel ikke noget? Har faktisk også en højde måler der passer til, hvis det var noget?
Og vil gerne betale de penge det koster at sende det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.