hvad skal jeg lige stille op?? (pengenød)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

mortilflere

jeg har en junor dyne , send adresse så er det din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

aarhusmor

Her er et nyt forum hvor folk giver ting væk(aldrig salg)

http://www.tingfinderne.dk/forum/index.php

når det er så nyt er der jo ikke så mange. Men det er da værd at tilføje den til favoritter

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Jeg har en sengrend du gerne må få hvis det er ?
Den er godt nok hvid med grønne, blå og brune aber på, men det gør vel ikke noget? Har faktisk også en højde måler der passer til, hvis det var noget?
Og vil gerne betale de penge det koster at sende det  

Gud hvor er du bare sød Men jeg bliver nødt til at have en tyk en, men ellers tusind tak!!!!!!

Verden kunne godt trænge til flere af din slags

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Jeg tænker også hvor i landet du er fra?

Jeg har også en sengerand jeg sagtens kan donere

Det er virkelig pænt af dig, men jeg bliver nødt til at have en tyk en, men ellers tusind tak!!!!!!

..jeg bor ikke i DK

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

jeg er selv alene med mine 2 børn - og de ting der her mangles er ting som barnet ikke har brug for de første 4-5 måneder - så jo syntes ærlig talt det virker lidt underligt - hvis IKK man har kunne spare sammen i de 9 måneder man var gravid eller tiden efter - jeg undres..

jeg er heller ikke rig - men man kan få meget billigt - hvis man kigger i go tid.

jeg syntes det er anonymt tiggeri - så kan man i det mindste stå frem med rejst pande og BE om hjælpen DIREKTE

sorry men .

Hvordan kan man have rejst pande, og sige jeg har kvajet i det, jeg har ingen penge tilbage, vil du ikke lige give mig de ting jeg står og mangler??

Min mening ved dette var bestemt heller ikke at tigge om nogle ting. Hvis du læser hvad jeg har skrevet så spørger jeg om det er billigere at lave det selv.

Anmeld

9. august 2011

Loa

Anonym skriver:

Det er virkelig pænt af dig, men jeg bliver nødt til at have en tyk en, men ellers tusind tak!!!!!!

..jeg bor ikke i DK

Det var ærgeligt.... Min er desværre tynd Håber tingene løser sig for dig.......

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Bondefruen skriver:

Hva med Babysam - igen en juniordyne med pude til 129,95,- kr.

har tjekket over det hele idag, det billigste jeg kunne finde var, dyne - 250 kr. Pude - ekstra 69 kr.

Anmeld

9. august 2011

oerbaek

Anonym skriver:

har tjekket over det hele idag, det billigste jeg kunne finde var, dyne - 250 kr. Pude - ekstra 69 kr.

hvad med, som andre har skrevet, at dele en voksen dyne over i 2 så har du 2 junior dyner, det har jeg selv gjort og det virker helt perfekt måske det var en mulighed

Anmeld

9. august 2011

rimor

Anonym skriver:

Jeg har junior sengetøj du gerne må få gratis. Skriv PB hvis du er int?

Anmeld

10. august 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Gud hvor er du bare sød Men jeg bliver nødt til at have en tyk en, men ellers tusind tak!!!!!!

Verden kunne godt trænge til flere af din slags

Den ligger alligevel bare og fylder, vi bruger den nemlig ikke Den er lidt tyk, det er ikke sådan en mega tynd en..

Men du siger bare til, hvis du vil ha den

Tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.