mama09 skriver:
Ja men en typisk " hvid" og ligeglad person, som kun tænker på sin egen røv. Føj er rystet og mundlam.. Det er godt du støtter hvad du har lyst til 
Og dén kommentar var meget bedre fordi ....?
Jeg synes at man skal støtte hvad man har lyst til og tror på. Uden at man får los i bagdelen over det.
Derudover så jeg også udsendelsen med al den mad i den kæmpe lagrehal, som havde stået der i over 3 måneder(!!!) uden at blive distribueret. Derfor kan jeg godt forstå, at folk tænker "hvad er ideén så?! Hvis maden ikke når frem, så ender vi jo bare med at gøre de rigere tykkere og ingen af de fattige mere mætte." Måske kan man endda lægge pres på de korrupte mennesker og sige, at der kommer INGEN hjælp deres vej før maden kommer ud. Det må da presse dem et eller andet sted - men jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed.
Min primære støtte går også til projekter herhjemme, både sygdom og mødrehjælpen. Det er dér jeg har valgt at lægge min støtte. For selvom den der ene krone om dagen tanke som en anden kom med er sød, så er der ikke mange der har råd til det! I min families tilfælde ville det betyde en månedlige udgift på knap 1.000 kr., og det kommer ikke til at ske.
Anmeld