tazz skriver:
Jeg har ikke sagt at du er på laveste niveau, men at dit indlæg er under brugerens niveau - som du iøvrigt anfægter. Så nej, jeg er ikke personlig, jeg stiller spørgsmål til dit indlæg.
jeg synes altså at det er endt ud i ordkløveri? Det er jo helt det samme! Jeg basserede også mit indlæg på hvad hun skrev, men jeg kan også kalde det at "stille spørgsmål til hendes indlæg" hvis det lyder bedre. Du kan ikke bare bestemme at mit var personligt, og dit ikke var. Hvis det er sådan så kan vi jo forsætte ud i en uendlighed om hvem af os der på den mest korrekte måde har antastet andet indlæg. -Jeg forstår din point, jeg ved ikke om du forstår min. Men lad os sætte et punktum her... for jeg startede egentlig bare denne tråd for at få inspiration til hvordan jeg kunne hjælpe til udover det jeg i forvejen gør. Jeg havde virkelig ikke forventet at så mange med modsat "politisk" overbevisning skulle have et ord med her til hvorfor man ikke skal støtte dem. Det er temlig urelevant info, for jeg ved at jeg ikke kan leve med mig selv hvis jeg ikke støtter, og det ved jeg, fordi at jeg har brugt mange år på at sætte mig ordentlig ind i den politiske situationen.
Anmeld