Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Sofia24

Både før og efter vi fik Silas var mit ønske at amme ham indtil den dag han ikke ville mere (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig)...

Jeg malkede fuldt ud til ham i 3 måneder - indtil han på sin 3 måneders fødselsdag tog ved mit bryst og spiste ved mig - og vi fortsatte indtil han selv sagde stop ved 9 måneders-alderen (vi havde trappet langsomt ud i 2-3 uger)... Han ville/gad bare ikke mere...

Og for mig var det naturligt at stoppe der når det var på den måde det foregik - og alle var glade...

Amningen skal være dejlig og hyggelig for begge parter - så kan man fortsætte så længe det er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

Rosa skriver:

Tak! Fuldstændig fantastisk oplevelse som jeg til hver en tid ville gøre om. Men da jeg vågnede 3 timer efter havde jeg det rigtig skidt og så ringede vi efter Falck som kom straks og så blev jeg kørt til operation med min jordmoder ved min side 

Lyder da som en super perfekt oplevelse. Hvorfor valgte du og føde hjemme? 

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

Jeg ammede i præcis 6 uger - jeg kunne slet ikke følge med hendes tempo, og jeg havde alt for lidt mælk i brysterne. 

Hun var blevet suppleret med MME lige fra det sekund hun blev født pga. hendes blodsukker (jeg havde graviditetsbetinget sukkersyge). 

Efter vi kom hjem fra sygehuset havde vi en del problemer med amningen. Jeg følte ikke vi fik nok hjælp fra sygehuset, så jeg kørte træt i ammebrikkerne, som jeg ikke kunne undvære, svamp i brysterne og en baby der skreg, når hun blev lagt til. 

Jeg kastede håndklædet i ringen og fik et flaskebarn - og aldrig har hun været gladere 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Sofia24 skriver:

Både før og efter vi fik Silas var mit ønske at amme ham indtil den dag han ikke ville mere (inden for rimelighedens grænser selvfølgelig)...

Jeg malkede fuldt ud til ham i 3 måneder - indtil han på sin 3 måneders fødselsdag tog ved mit bryst og spiste ved mig - og vi fortsatte indtil han selv sagde stop ved 9 måneders-alderen (vi havde trappet langsomt ud i 2-3 uger)... Han ville/gad bare ikke mere...

Og for mig var det naturligt at stoppe der når det var på den måde det foregik - og alle var glade...

Amningen skal være dejlig og hyggelig for begge parter - så kan man fortsætte så længe det er det

Tror også jeg vil have det sådan  

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Jeg ammede i præcis 6 uger - jeg kunne slet ikke følge med hendes tempo, og jeg havde alt for lidt mælk i brysterne. 

Hun var blevet suppleret med MME lige fra det sekund hun blev født pga. hendes blodsukker (jeg havde graviditetsbetinget sukkersyge). 

Efter vi kom hjem fra sygehuset havde vi en del problemer med amningen. Jeg følte ikke vi fik nok hjælp fra sygehuset, så jeg kørte træt i ammebrikkerne, som jeg ikke kunne undvære, svamp i brysterne og en baby der skreg, når hun blev lagt til. 

Jeg kastede håndklædet i ringen og fik et flaskebarn - og aldrig har hun været gladere 

Det skal du have ros for Bare man indrømmer sine fejl og finder en løsning

Anmeld

14. juli 2011

Clisolka

AalborgPigen skriver:

Det skal du have ros for Bare man indrømmer sine fejl og finder en løsning

Lige præcis, men min SP var bestemt ikke glad... 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Babymor2010 skriver:

Lige præcis, men min SP var bestemt ikke glad... 

Nej sådan er det med de SPer .. Har hørt det fra andre 

Anmeld

14. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg valgte helt amning fra længe før det skulle begynde

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

numsefisk skriver:

Jeg valgte helt amning fra længe før det skulle begynde

Så du har slet ikke prøvet eller noget ? 

Anmeld

14. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
AalborgPigen skriver:

Så du har slet ikke prøvet eller noget ? 

Slet ikke det der ligner..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.