Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

ZamanogDania

Jeg ammet til hun var 9 måneder. Synes det vag nok. Desuden kunne hun bedre lide fast mad ens mælk. Så synes det var godt. Så fik hun bare Erstatning. Nu drikker hun bare alm letmælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

Rosa skriver:

Fordi jeg havde lyst til at få den oplevelse af at fødslen var en helt naturlig, ikke-skræmmende og privat oplevelse - ikke just det jeg forbinder med et hospital. Og så havde jeg læst en masse masse fb'er og hjemmefødslerne var klart de mest rørende, mødrene var tryggere og roligere og generelt gik fødslerne nemmere fordi den fødende slapper mere af og går mindre i panik og arbejder MED kroppen hele vejen...  Og jeg havde jo også selv den bedste oplevelse. 

Du kan læse min FB her og Zafirs fantastiske FB her  det var den der inspirerede mig allerførst til at begynde at undersøge hjemmefødsel som mulighed - om det var sikkert osv. 

Lyder som en super oplevelse.. Tjekker da lige linkene ud og overvejer muligheden

Anmeld

14. juli 2011

Rosa

AalborgPigen skriver:

Lyder som en super oplevelse.. Tjekker da lige linkene ud og overvejer muligheden

Gør det - man fortryder ALDRIG en hjemmefødsel!!! 

Anmeld

15. juli 2011

Talbutikken

Ammede den første i 2½ måned, måtte derefter gå over til flaske da hun simplethen ikke fik næring nok.

Nr.2 ammede jeg i 8 mdr. til han selv sagde fra da min mens kom og mælken ændre smag, til min store sorg, ville gerne have forsat længere.

Nr.3 er nu 3 mdr. og 3 uger, jeg ammer hende stadigvæk fuldt ud og håber at kunne forsætte til hun er mindst 1 år, selvfølgelig med supplerende fast føde

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Talbutikken skriver:

Ammede den første i 2½ måned, måtte derefter gå over til flaske da hun simplethen ikke fik næring nok.

Nr.2 ammede jeg i 8 mdr. til han selv sagde fra da min mens kom og mælken ændre smag, til min store sorg, ville gerne have forsat længere.

Nr.3 er nu 3 mdr. og 3 uger, jeg ammer hende stadigvæk fuldt ud og håber at kunne forsætte til hun er mindst 1 år, selvfølgelig med supplerende fast føde

Det kan jeg godt forstå : 

Anmeld

15. juli 2011

Wimmie

Rosa skriver:

Gør det - man fortryder ALDRIG en hjemmefødsel!!! 

Jeg har også kun hørt positivt om hjemmefødsler - men jeg tror at min mand ville dø af skræk hvis jeg valgte det

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Jeg har også kun hørt positivt om hjemmefødsler - men jeg tror at min mand ville dø af skræk hvis jeg valgte det

Min kæreste falder da bagover !! 

Anmeld

15. juli 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Min kæreste falder da bagover !! 

Hehe, jeg tror vitterligt at min mand ville gå i panik hvis jeg foreslog det

Jeg synes det er rigtig fedt med hjemmefødsler og kunne godt finde på at læse lidt mere om det...men i sidste ende tør jeg nok ikke alligevel

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Hehe, jeg tror vitterligt at min mand ville gå i panik hvis jeg foreslog det

Jeg synes det er rigtig fedt med hjemmefødsler og kunne godt finde på at læse lidt mere om det...men i sidste ende tør jeg nok ikke alligevel

Sådan har jeg det også Men min kærester falder bare om og 

Anmeld

15. juli 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

Sådan har jeg det også Men min kærester falder bare om og 

Tsk tsk tsk...mænd

Min kære husbond ser også meget tvivlende ud når jeg begynder at tale om stofbleer og slynger...men tror han er ved at lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.