Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Muffin_girl

numsefisk skriver:

Slet ikke det der ligner..

Hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Nu er der meget snak om amning.. Jeg kunne godt tænke mig hvor lang tid i har ammet eller planlægger om amme..  

Jeg har selvfølgelig også en mening.. Og jeg tænker omkring de 6 mdr så vil jeg stoppe,,, Men kan sagtens være jeg ændrer mening i situationen..

Så kom med jeres input og begrund gerne jeres valg..

(Og hold venligst en pæn tone)  

jeg stoppede da min dreng var 2mdr fordi jeg blev tvunbget til det.. han tog ikke på af min mælk..

Anmeld

14. juli 2011

marieo

Altså har ikke børn ... endnu. Men som jeg har det lige nu ville jeg ikke amme. Har simpelthen ikke lyst, tror jeg vil komme til at måde megen modstand fra divers sp'er og sygeplejersker, men er af den mening at det er mit valg når den tid kommer. Desuden har jeg eksem på brysterne så tror jeg vil få rigtig mange problemer med at min hud ikke ville kunne klare amningen.

Anmeld

14. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
AalborgPigen skriver:

Hvordan kan det være?

Jamen da jeg ventede Vito havde jeg allerede fornemmelsen af at det slet ikke var mig.

Det er lidt svært at forklare, men noget inde i mig sagde bare at det skulle jeg ikke, men tænkte at nok ændret sig når jeg havde født, men gjorde det ikke.

Så jeg tog beslutningen, at jeg ikke ønskede en dårlig start med mad til min søn, så jeg droppet det og han fik flaske.

Jeg ville ikke byde mig selv eller ham at skulle være så ked af det når han skulle have mad.

Så flasken blev vores hyggestunder

Og jeg fortryder det ikke det mindste og får jeg et barn til, jamen så skal der heller ikke ammes der.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jeg stoppede da min dreng var 2mdr fordi jeg blev tvunbget til det.. han tog ikke på af min mælk..

ØV BØV !!

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

numsefisk skriver:

Jamen da jeg ventede Vito havde jeg allerede fornemmelsen af at det slet ikke var mig.

Det er lidt svært at forklare, men noget inde i mig sagde bare at det skulle jeg ikke, men tænkte at nok ændret sig når jeg havde født, men gjorde det ikke.

Så jeg tog beslutningen, at jeg ikke ønskede en dårlig start med mad til min søn, så jeg droppet det og han fik flaske.

Jeg ville ikke byde mig selv eller ham at skulle være så ked af det når han skulle have mad.

Så flasken blev vores hyggestunder

Og jeg fortryder det ikke det mindste og får jeg et barn til, jamen så skal der heller ikke ammes der.

Det syntes jeg er super godt klaret Go beslutning for dig ...

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

marieo skriver:

Altså har ikke børn ... endnu. Men som jeg har det lige nu ville jeg ikke amme. Har simpelthen ikke lyst, tror jeg vil komme til at måde megen modstand fra divers sp'er og sygeplejersker, men er af den mening at det er mit valg når den tid kommer. Desuden har jeg eksem på brysterne så tror jeg vil få rigtig mange problemer med at min hud ikke ville kunne klare amningen.

Forstår dig godt pga eksem !

Anmeld

14. juli 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

ØV BØV !!

ja det var ret sørgmodigt for elskede virkelig at amme og fortsatte også lidt med at hygge amme om natten i et stykke tid derefter, så reelt stoppede jeg vel først da han var omkring 3½måned.. men der var jo ingen næring i så han har ikke fået noget ud af det udover en dejlig hyggestund med sin mor når han vågnede om natten..

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

http://www.facebook.com/groups/204132592971010

for lang tids ammere

Anmeld

14. juli 2011

Rosa

Lyder da som en super perfekt oplevelse. Hvorfor valgte du og føde hjemme? 

Fordi jeg havde lyst til at få den oplevelse af at fødslen var en helt naturlig, ikke-skræmmende og privat oplevelse - ikke just det jeg forbinder med et hospital. Og så havde jeg læst en masse masse fb'er og hjemmefødslerne var klart de mest rørende, mødrene var tryggere og roligere og generelt gik fødslerne nemmere fordi den fødende slapper mere af og går mindre i panik og arbejder MED kroppen hele vejen...  Og jeg havde jo også selv den bedste oplevelse. 

Du kan læse min FB her og Zafirs fantastiske FB her  det var den der inspirerede mig allerførst til at begynde at undersøge hjemmefødsel som mulighed - om det var sikkert osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.