Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Tsk tsk tsk...mænd

Min kære husbond ser også meget tvivlende ud når jeg begynder at tale om stofbleer og slynger...men tror han er ved at lære det

MIn kærestes øjne ligner en ballon der er ved at springes.. Han går totalt i panik og hopper baglæns.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Wimmie

AalborgPigen skriver:

MIn kærestes øjne ligner en ballon der er ved at springes.. Han går totalt i panik og hopper baglæns.. 

Hehe

Anmeld

15. juli 2011

mortilmange

1. gang - ammede ikke da hun aldrig lærte at tage fat
2. gang - Ammede fuldt til hun blev 4 mdr, supplerede mme indtil 5½ mdr - derefter fuld flaske
3. gang - fuld amning i 2 mdr - 1 mdr med supplerende mme og så fuld flaske
4. gang - ammede 1½ mdr, 14 dage supplerende mme og så fuld flaske.

Anmeld

15. juli 2011

TbCp

Ammede fuldt i 4 mdr. herefter blev der suppleret op med mme. Stoppede amning helt efter ca. 8 mdr.

Anmeld

15. juli 2011

eElak

Jeg opgav amningen via bryst efter 2-3 dage - dippedutterne er simpelthen ikke egnet til det... 

Til gengæld malkede jeg ud til han var 11 uger, så kunne jeg ikke overskue det mere.... 
Det er ikke noget jeg vil anbefale, selvom modermælken siges at være det bedste for den lille..

HVis jeg havde kunnet amme helt normalt, så ville jeg stoppe omkring 6 mdr tror jeg

Anmeld

15. juli 2011

Frk.S

Jeg har planer om at amme fuldt ud de første 6 mdr. som anbefalet. Derefter har jeg planer om at amme og begynde at supplere med alm. mad, og så stoppe helt med amningen inden bebs bliver 1 år.

Anmeld

15. juli 2011

Rosa

Wimmie skriver:

Jeg har også kun hørt positivt om hjemmefødsler - men jeg tror at min mand ville dø af skræk hvis jeg valgte det

Det er simpelthen fordi han ikke ved noget om det - få din jordmoder til at fortælle om det. Det gjorde vi og hun synes det var en fantastisk ide og støttede os 120%  Man får kun lov at føde hjemme hvis alt er i skønneste orden fra starten, og hvis der er den mindste indikation på noget så ved de det altid så længe i forvejen at man bliver kørt på hospitalet uden dramatik. Langt de fleste jordmødre og sygeplejesker føder selv hjemme - tænk på det  

Anmeld

15. juli 2011

Maddox

Jeg emmede min datter til hun var 10 mdr. Og min søn til han var 14 mdr. (dog kun om sfrs en, inden han skulle sove, til sidst)

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

mortilmange skriver:

1. gang - ammede ikke da hun aldrig lærte at tage fat
2. gang - Ammede fuldt til hun blev 4 mdr, supplerede mme indtil 5½ mdr - derefter fuld flaske
3. gang - fuld amning i 2 mdr - 1 mdr med supplerende mme og så fuld flaske
4. gang - ammede 1½ mdr, 14 dage supplerende mme og så fuld flaske.

Så var det heller ikke så lang tid du ammede ? Og det er du glad nok for, at du ikke skulle amme længere ?

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Solajma skriver:

Jeg emmede min datter til hun var 10 mdr. Og min søn til han var 14 mdr. (dog kun om sfrs en, inden han skulle sove, til sidst)

sfrs???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.