Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Muffin_girl

CiSo skriver:

Jeg ammer endnu, og min søn er 8 mdr.. Kan mærke det er ved at lakke mod enden, og det er helt okay for mig. Ville være rart mine bryster lige fik en pause inden den næste skal ammes.

De er sørme tæt på hinanden Men forstår jeg da godt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

CiSo

AalborgPigen skriver:

De er sørme tæt på hinanden Men forstår jeg da godt  

Ja, det er de.. Det var heller ikke lige planen.

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

_-Kathrine-_ skriver:

Hvilken del af det?

At du siger du kan holde lidt ud når din søn smiler og kigger dig i øjnene.. det er en mors kærlighed

Anmeld

14. juli 2011

Lusi

Med min datter ammede jeg kun to måneder, så forsvandt mælken og nu med min søn det samme, der valgte jeg så dog selv at stoppe det, efter to gange brystbetændelse

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

SanneBoe skriver:

Nu bryder jeg mig slet slet slet ikke om at amme, noget så naturligt, finder jeg meget unaturligt.

Alligevel kæmpede jeg en brag kamp med min førstefødte, men jeg havde slet ingen mælk, efter 6 uger uger med blod, sved og maaaange tåre smed jeg håndklædet i ringen og gik over til flaske - han tog 1,8 kg på på én uge, så stakkels dreng har da været sulten.

Da vi kort tid efter ventede nr. 2 besluttede jeg lynhurtig at han sku være flaskebarn fra start af - og har overhovedet ikke fortrudt det.

KOmmer der engang en nr. 3 - bliver det også flasken, har slet ikkelyst til at prøve, da jeg syntes det er SÅ behageligt ikke at sku løfte op i blusen for at give min bebs mad.

Det forstår jeg godt Stakkels knægt 

Anmeld

14. juli 2011

_-Kathrine-_

AalborgPigen skriver:

At du siger du kan holde lidt ud når din søn smiler og kigger dig i øjnene.. det er en mors kærlighed

Jamen det er virkelig også bare det bedste i hele verden

GLÆD dig - det er den mest fantastiske følelse at blive mor

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Wimmie skriver:

Ja, hvis min datter rigtig gerne vil det, så kunne jeg forestille mig at det blev sådan noget "hygge-amning" derhjemme indtil hun var 1-1½ - men er bare ikke sikker på at jeg ville kunne gøre det ude. Jeg har intet problem i at andre gør det, men det er mere pga. min egen "generthed" omkring det

Kan jeg godt forstå Ja jeg er også genert.. Men kan da godt blive foraget når en 3-4 årig sidder og får bryst. men hver sin mening 

Anmeld

14. juli 2011

svanen73

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge hvorfor du ikke ammede dine tvillinger? Var da ærgeligt med din søn, og håber du er kommet dig godt bagefter KS

Ja da...

Jeg var 20 dengang og troede det var noget man skulle. De kom 5 uger for tidligt, så jeg startede ud med en malkemaskine på hospitalet, men syns ik det var rart. En sygeplejerske havde iagtaget mig og sagde jeg kun skulle gøre det for min egen skyld...jeg kunne ik overskue at sku amme 2 på en gang. + de oz lå på Neonathal, så alt har været lidt for overvældende for mig. 

Jeg er 38 i dag og har her med min søn, selv taget beslutningen nu har jeg prøvet det i hvert fald. Jo tak, det er 3 uger siden nu og det går fremad.

Anmeld

14. juli 2011

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Det forstår jeg godt Stakkels knægt 

Ja, jeg var i CHOK - nok også derfor jeg hældte meget til flasken da nr. to kom meget kort tid efter, jeg magtede bare ik hvis det heller ikke fungerede der, men der havde jeg jo også "den store" at tage hensyn til Der ville jeg ikke kunne sidde dagen lang bare for at amme, og da jeg ikke finder amning interessant, så var det egentlig et let valg

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

Jeg ammede min datter til hun var omkring 10-10½ måned gammel. Det er ca. 14 dage siden idag.

Ville gerne have bleve ved længere tid endnu, men det var hende selv som sagde stop. Hun havde ingen interesse for det mere, og havde travlt med alt muligt andet i de 5min jeg maks kunne holde hende til   Der har heller INGEN reaktion været på at amningen er slut for hendes vedkommende. Jeg tror jeg er den som har det hårdest  

Jeg fuldtidsammede hende indtil hun var omkring 5 måneder, og hun har aldrig fået MME i flaske, da hun hverken godtager flaske eller sut, og aldrig har gjort det.

Men ja, en bestemt lille dame ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.