Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

JeNoVa

Jeg ville have ammet min ældste datter 1 år, men det blev kun til 1/2 år, da jeg blev gravid igen, og min mælkeproduktion gik ned og barnet valgte brystet fra.

Jeg har nu ammet mine tvillinger i 4 måneder og vil forsøge at amme dem, til de et 1 år gamle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Muffin_girl

saxi skriver:

Den første ammede jeg til hun var 10mdr, dog begyndte hun med lidt grød omkring de 5mdr. Jeg stoppede udelukkende fordi hun selv valgte det fraHer med nummer 2 var det noget kortere, her stoppede han allerede med at ville have bryst omkring de 6-7mdr, men det passede også moren fint så kom han bare på flasken..

Ja man må jo nok regne med der kommer noget forskelligt alt afhængig af om man får flere børn

Anmeld

14. juli 2011

Fru Christensen

Jeg ammede til hun var 10 måneder. Så stoppede det samtidigt med hun startede i dagpleje, da det efterhånden kun var en morgentår hun fik derfør.

Anmeld

14. juli 2011

Kofoed.

Jeg vil gerne amme, indtil tøsen skal have andet mad, dog håber jeg, at vi kan vente til 6 måneder før hun skal starte på vælling og sådan, men det kan tiden kun vise, så satser på 6-8 måneder.

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

Malunsesmutti skriver:

Ammede desværre kun lige knap 6 uger, da min datter havde rigtig mange problemer med at tage fat.. Hun SKREG og SKREG HVER gang det var spisetid, og derimellem skreg hun fordi hun var sulten.. Jeg ringede til min SP to gange for at få hjælp- men uden held.. Jeg havde en MANDLIG SP som en af gangene sagde til mig "Jeg kender ALLE følelserne omkring amning" mh mh, yeah right du gør! En dag fik jeg nok, og det er både det værste og det bedste jeg nogensinde har gjort!

..Jeg havde fra starten af sagt jeg ville amme i 4 mdr.

Tror da lige jeg var ved at tisse i bukserne af grin En mandlig Sp der siger sådan.. HAHHAHHAHHAHAHHAHAAAAAAAAAAAA ..

Men syntes din grænse på 4 mdr er passende Men folk er forskellige 

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

MoarHvidovre skriver:

Min søn havde jeg problemer med, at amme fra start af og han fik supplerende i 5 uger, så ville han ikke mig mere, men kun flaskerne.

Min datter ammede jeg fuldt ud i 3 mdr., og 1 mdr. på supplerende og så var det udelukkende flaske.

Min personlige grænser går ved 6 mdr.

Anmeld

14. juli 2011

MetteMTH

jeg ammer stadig og min datter er 10 mdr..

Anmeld

14. juli 2011

Jonatansmor

Jeg ammede i 3 mdr, så blev vores hund aflivet, jeg røg i et dybt sort hul, min mælk forsvandt og drengen fik modermælkserstatning.

Aner ikke om jeg ville kunne amme igen, hvis der kommer en ups'er til.. Har et meget ambivalent forhold til det idag.

Anmeld

14. juli 2011

CiSo

Jeg ammer endnu, og min søn er 8 mdr.. Kan mærke det er ved at lakke mod enden, og det er helt okay for mig. Ville være rart mine bryster lige fik en pause inden den næste skal ammes.

Anmeld

14. juli 2011

Muffin_girl

_-Kathrine-_ skriver:

Min søn er 3 mdr lige om lidt, og jeg vil gerne amme til han er 1/2 år - det har ihvertfald hele tiden været meningen.. Havde en lidt hård start på amningen hvor det gjorde ondt i næsten 10 uger... det gør stadig ondt, men ikke så slemt som før...

Han spiser stadig ca hver 2 time, og må indrømme at det er ikke noget jeg synes er lige hyggeligt hver gang.. men jeg gør det fordi han har bedst af det - og når han så stopper op engang imellem mens han spiser, kigger han op og griner over hele 5øren...-så kan jeg godt amme lidt endnu

Det varmer godt nok mit  at du siger sådan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.