Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Caroline86

Jeg ammede Laura i 11½ måned, så sagde hun selv fra.... Det passede perfekt i forhold til hvad jeg havde "planlagt"/håbet på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

1977

Profilbillede for 1977
AalborgPigen skriver:

Hvorfor blev du det hvis jeg må spørge? 

Der sad stadig rester af fosterhinden tilbage en uge efter, så jeg fik en slem omgang underlivsbetændelse og blærebetændelse. De gav mig 3 slags antibiotika. Og da jeg samtidig også havde en masse smerter af samme grund, fik jeg også en hel del smerterstillende som jeg ikke måtte amme med

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Jeanne skriver:

Der sad stadig rester af fosterhinden tilbage en uge efter, så jeg fik en slem omgang underlivsbetændelse og blærebetændelse. De gav mig 3 slags antibiotika. Og da jeg samtidig også havde en masse smerter af samme grund, fik jeg også en hel del smerterstillende som jeg ikke måtte amme med

Okay Tak for dit svar 

Anmeld

15. juli 2011

Karo

Min søn ammede jeg i 7 måneder og min datter i 8 måneder. Jeg stoppede da de på daværende tidspunkt fik "almindeligt" mad om dagen og kun blev ammet en enkelt gang om natten. Og da de så sov igennem så stoppede jeg

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Caroline86 skriver:

Jeg ammede Laura i 11½ måned, så sagde hun selv fra.... Det passede perfekt i forhold til hvad jeg havde "planlagt"/håbet på...

Anmeld

15. juli 2011

Tvillingemor80

Jeg ammede mine tvillinger fuldt til 5½ mdr. og ammede så videre til de blev 1 år. Stoppede der fordi de ikke sov om natten (kunne ikke vende dem fra natamning)..

Anmeld

15. juli 2011

Ansemusen

AalborgPigen skriver:

Så holdte du da ud i lang tid, i forhold til du følte du ikke havde lyst.. Godt KLARET 

Ja det gjorde jeg  Tak for påmindelsen!! Var også ret stolt over, at jeg holdt ud SÅ længe! Og det var faktisk helt sørgeligt at stoppe!

Anmeld

15. juli 2011

Maddox

AalborgPigen skriver:

sfrs???

Orrk.. Der skulle stå om aftenen!! Skriver fra min iPhone, og den fucker nogle gange lidt op i ordene

Anmeld

15. juli 2011

Hailiesmom11

Jeg har svaret 1/2 til 1 år, men jeg agter at stoppe når min datter er ca 6 mdr, hvis ikke min mælk er forsvundet inden da.

Jeg har suppleret med mme siden hun var 2 ½ uge gammel, da hun fik tygget hul og fik trøske, og suttebrikkerne har nedsat min mælkeproduktion.

Håber at når jeg engang skal have nr. 2 at jeg kan amme mere.

Anmeld

15. juli 2011

eElak

AalborgPigen skriver:

Hvorfor anbefaler du der ikke?

Hvrofor jeg ikke anbefaler at malke ud?

Fordi der er utroligt meget arbejde i det, og det var med til at drive mig ud i en reaktion som mindede om en fødselsdepression..

Flere gange om dagen skulle jeg sidde og lege nora malkeko i X antal minutter.. tingene skulle vaskes af, steraliseres.. blot for at det kunne starte forfra få timer efter...

Men jeg har det godt med at jeg kæmpede for at give ham det bedste.. Men ville ikke gøre det den dag i dag..

Ligesom jeg ville vælge flasken med det samme hvis jeg får flere børn.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.