Hvor lang tid ammer/ammede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Muffin_girl

Maja84 skriver:

Jeg ammede til min søn var 3 mdr, så måtte jeg stoppe, da jeg ikke havde nok mælk, og både skulle amme, malke ud og give flaske, så til sidst måtte jeg stoppe, desværre. havde ellers håber jeg kunne amme helt 6 mdr og delvist til max 12 mdr som hospitalet foreskrev. Må indrømme jeg synes at de hurtigt efter 1 år bliver for store til amningen og ligge ved brystet, og slet ikke bryder mig om, at de selv kan gå hen og rive op i blusen men ville meget gerne ha ammet selv længere tid, men måske jeg får muligheden næste gang. og heldigvis klarer børn jo i dag sig godt på MME

Jeg har det ligesom dig at de ikke skal være så gamle.. At det bliver for mystisk. Men hver sin mening.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Kløver

AalborgPigen skriver:

Jeg har det ligesom dig at de ikke skal være så gamle.. At det bliver for mystisk. Men hver sin mening.. 

ja helt sikkert, respekterer andre har en anden mening, så længe jeg må have min

Anmeld

16. juli 2011

Muffin_girl

Maja84 skriver:

ja helt sikkert, respekterer andre har en anden mening, så længe jeg må have min

Nemlig.. Jeg vil også have min egen mening  

Anmeld

16. juli 2011

Kløver

AalborgPigen skriver:

Nemlig.. Jeg vil også have min egen mening  

Anmeld

17. juli 2011

Jibbe

AalborgPigen skriver:

Det er da skønt At du kan give et positivt billede af det. Så jeg ikke blver helt skræmt  

Min veninde lånte mig en bog som hed Amning tror jeg. Hun sagde "Lisbeth, det der amning er en videnskab! Læs bogen!" og jeg tænkte lidt aj hvor svært kan det være. Jeg læste den så da jeg var gået på barsel og kedede mig. Og fordi jeg læste den var jeg forberedt på så mange ting. Alle de spørgsmål man har osv, dem havde jeg jo læst svaret på, på forhånd så jeg vidste at det var helt normalt at babyen gerne vil spise op til 12 gange om dagen det første stykke tid. Men det bliver jo bedre når mælkeproduktionen er stabil. Alle sådanne spørgsmål. Har i øvrigt nu selv købt bogen. Den fås i Tiger til 30 kr og kan kun anbefale den!
Læs den læs den læs den!
Held og lykke med det. Det er ihvertfald ikke noget du skal frygte på forhånd, så bliver det aldrig helt godt.

Anmeld

17. juli 2011

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Nu er der meget snak om amning.. Jeg kunne godt tænke mig hvor lang tid i har ammet eller planlægger om amme..  

Jeg har selvfølgelig også en mening.. Og jeg tænker omkring de 6 mdr så vil jeg stoppe,,, Men kan sagtens være jeg ændrer mening i situationen..

Så kom med jeres input og begrund gerne jeres valg..

(Og hold venligst en pæn tone)  

Jeg ammede i 4 mdr, så gav hun ikke hænge ved mig mere.
Havde planer om at amme frem til hun var 6 mdr, men sådan blev det ikke, snøft.
Har aldrig villet amme i et år da jeg er meget genert og MEGET blufærdig.

Anmeld

17. juli 2011

Muffin_girl

Tina&Martin skriver:

Jeg ammede i 4 mdr, så gav hun ikke hænge ved mig mere.
Havde planer om at amme frem til hun var 6 mdr, men sådan blev det ikke, snøft.
Har aldrig villet amme i et år da jeg er meget genert og MEGET blufærdig.

Det forstår jeg godt Jeg har det på samme måde 

Anmeld

17. juli 2011

Muffin_girl

Jibbe skriver:

Min veninde lånte mig en bog som hed Amning tror jeg. Hun sagde "Lisbeth, det der amning er en videnskab! Læs bogen!" og jeg tænkte lidt aj hvor svært kan det være. Jeg læste den så da jeg var gået på barsel og kedede mig. Og fordi jeg læste den var jeg forberedt på så mange ting. Alle de spørgsmål man har osv, dem havde jeg jo læst svaret på, på forhånd så jeg vidste at det var helt normalt at babyen gerne vil spise op til 12 gange om dagen det første stykke tid. Men det bliver jo bedre når mælkeproduktionen er stabil. Alle sådanne spørgsmål. Har i øvrigt nu selv købt bogen. Den fås i Tiger til 30 kr og kan kun anbefale den!
Læs den læs den læs den!
Held og lykke med det. Det er ihvertfald ikke noget du skal frygte på forhånd, så bliver det aldrig helt godt.

Den vil jeg da lede efter Tusind tak for dit råd..

Anmeld

17. juli 2011

Annette A

Ammede ham i et halv år og så stoppede han selv. Ville selv have stoppet efter et halvt år, men da han ikke selv ville længere var det jo let nok. Satser på et halvt år denne gang også. 

Anmeld

17. juli 2011

june1987

cecilia ammede jeg i 8 uger, troede ikke nok på mig selv.

Jessica i næsten et år (troede på mig selv denne gang)

3. vil jeg amme til et år også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.