og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Sabrina2014

Altså....

Er jeg den eneste der tænker Grown Ups?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

miinimeal

jeg syntes det er flot, det at du tør og at du stadig gør det. også uden for hjemmet,

jeg kunne kun amme i 2 mdr og det er jeg noget så ked af,   men tror ikke selv jeg kunne amme min dreng når han var omkring 1 år, ike fordi det var ulækkert eller noget men fordi jeg har dårlig ryg og kan dermed ikke holde ham ordenligt, ellers ville jeg gerne, hatten af for dig(;

Anmeld

14. juli 2011

Lone Jakobsen

jeg har altid nydt at amme mine børn (den ene ku jeg desværre ikke) men når først de fik tænder og begyndte at bide mig, så er jeg stoppet.

for mig er det naturligt at et barn der spiser en helt normal kost, ikke har behov for bryst eller flaske. så jeg er altid stoppet senest da de blev et år.

dog mener jeg at narre sutten er et trygheds behov man ikke kan sammenligne med amning, men derimod med en putteklud eller en bamse.

Anmeld

14. juli 2011

Laulund87

Jeg synes man skulle have lidt mere rummelighed overfor forskelligheder.. Jeg ved ikke helt hvad jeg tænker om at amme et barn på den alder, men jeg kunne aldrig finde på at kalde det fraastødende osv.. TS gør jo det hun føler er det rigtige

Anmeld

14. juli 2011

Nettemor

Laulund87 skriver:

Jeg synes man skulle have lidt mere rummelighed overfor forskelligheder.. Jeg ved ikke helt hvad jeg tænker om at amme et barn på den alder, men jeg kunne aldrig finde på at kalde det fraastødende osv.. TS gør jo det hun føler er det rigtige

Anmeld

14. juli 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fru Nielsen skriver:

Jeg syntes overhovedet ikke amning er negativt, langt fra..... Men JEG syntes det er ulækkert at amme så stort et barn. På det tidspunkt er de så store de kan spise alt normalt kost også syntes jeg ikke der er noget som helst naturligt i at man så stadig tilbyder dem babs.....

Så kunne jeg godt tænke mig en definition på begrebet "naturligt" - jeg kan dårligt komme på noget mere naturligt end at give sine unger die...

Anmeld

14. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg syntes ikke man kan kalde Danmark snæversynet.
Det har noget med den måde vi er opdraget på.

I andre lande er der forbudt for kvinder at gå ud, lande hvor børn skal ses men ikke høres, lande hvor det er okay at stene folk.

Dette mener jeg også er helt forkert, men det er simpelthen fordi det ikke er det jeg er opvokset eller opdraget med.

Hvad folk gør er helt deres egen sag. Nogle mener jo også jeg er skæv i hovedet, da jeg valgte amning helt fra med det samme.

Sådan er vi alle forskellige og det skal der være plads til, men i et debat forum som dette kan man ikke undgå at andre har en anden mening og kommer med den

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

nutche skriver:

jeg har altid nydt at amme mine børn (den ene ku jeg desværre ikke) men når først de fik tænder og begyndte at bide mig, så er jeg stoppet.

for mig er det naturligt at et barn der spiser en helt normal kost, ikke har behov for bryst eller flaske. så jeg er altid stoppet senest da de blev et år.

dog mener jeg at narre sutten er et trygheds behov man ikke kan sammenligne med amning, men derimod med en putteklud eller en bamse.

Dert er amning da også??!!

Anmeld

14. juli 2011

Lone Jakobsen

sne190810 skriver:

Dert er amning da også??!!

okay

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

Laulund87 skriver:

Meget rigtigt

Jeg går jo heller ikke ind i en billedtråd og siger ungen er pisse grim, fordi jeg syntes det. Jeg holder det for mig selv, og lader bare være med at kommentere tråden.  TS spørger jo ikke om folks mening, men fortæller glad at hun har ammet længe. Det ville være noget andet, hvis hun havde tilføjet "Hvad syntes i om det?" til sidst i sit startindlæg.

Christ ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.