og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

FruDall

anikaingibjorg skriver:

jeg har ammet min barn i 1 år, 9 måneder, 1 uge og 6 dage.. 

Sejt gået. Det giver bare børnene så meget tryghed og sund næring.

Jeg ammede den ældste til han var 1 år og 10 mdr. - stoppede 2 måneder før termin med nr. 2 da jeg ikke ønskede to ammebørn.

Næste ammede jeg ca. 1½ år.

Den lille på 9 mdr. får selv. stadig og forhåbentligt lææææænge endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Fru Nielsen

Super fint for jer.....

Men må nok indrømme at det går over min grænse..... Bryder mig ikke om tanken om at så stort et barn bliver ammet!

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

BinaMor skriver:

jeg sørger for  at smile hver gang jeg ser en ammer -og især når babyen er mere end nyfødt-

elsker når folk tør amme offentligt og skide på de uskrevne regler.

det er desuden mest i dk vi er så "snæversynede".

enig, der hvor jeg kommer fra, (island) der er der slet ikke sådanne nogle fordomme.. det er så meget normalt at amme længe :O

Anmeld

14. juli 2011

Nalle

Fru Nielsen skriver:

Super fint for jer.....

Men må nok indrømme at det går over min grænse..... Bryder mig ikke om tanken om at så stort et barn bliver ammet!

Jeg ved der er stor forskel på at have ammet og ikke har, men det ville også gå rigtig meget over min grænse, da jeg allerede fra start ikke brød mig om at amme

Anmeld

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Fru Nielsen skriver:

Super fint for jer.....

Har fuldstændig den samme holdning. Håber ikke, at han selv går over og hiver blusen op.

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

der er mange der dømmer en når man ammer længe. men de kan ikke se hvor hyggeligt det virkelig er! de kan ikke forstille sig hvor dejligt det er at kunne.. når man er stoppet med at amme sit barn som fks 6 måneder. kan man ikke forstille sig hvordan det ville være at amme en to årig?..

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

hvorfor håber i ikke han  selv gør det???????? hiver op i blusen.. holder jeres selv ved flasken?

http://www.youtube.com/watch?v=GUbvuIX1nVA

det er sku da mega sødt

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

anikaingibjorg skriver:

der er mange der dømmer en når man ammer længe. men de kan ikke se hvor hyggeligt det virkelig er! de kan ikke forstille sig hvor dejligt det er at kunne.. når man er stoppet med at amme sit barn som fks 6 måneder. kan man ikke forstille sig hvordan det ville være at amme en to årig?..

Nej jeg må indrømme jeg overhovedet ikke kan se det hyggelige i det... Jeg syntes det er så grænseoverskridende!

Min yngste blev 1 år d 13 april, og bare tanken om at han skulle ligge og spise ved mig... Noooo!!!!

Han er så stor og selvstændig nu, så det er bare helt forkert i mit hovede.....

Men hvad andre gør er fuldstændig deres sag.... Men forstår godt folk glor efter dig, for tror også det kan være grænseoverskridende for folk udefra at se på.....

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

hvorfor håber i ikke han  selv gør det???????? hiver op i blusen.. holder jeres selv ved flasken?

http://www.youtube.com/watch?v=GUbvuIX1nVA

det er sku da mega sødt

Kan overhovedet ikke se det søde i det.

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

Fru Nielsen skriver:

Nej jeg må indrømme jeg overhovedet ikke kan se det hyggelige i det... Jeg syntes det er så grænseoverskridende!

Min yngste blev 1 år d 13 april, og bare tanken om at han skulle ligge og spise ved mig... Noooo!!!!

Han er så stor og selvstændig nu, så det er bare helt forkert i mit hovede.....

Men hvad andre gør er fuldstændig deres sag.... Men forstår godt folk glor efter dig, for tror også det kan være grænseoverskridende for folk udefra at se på.....

jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan vende amning til noget negativt og slet ikke lave en  hvorfor er det ulækkert? det er mad ala natural?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.