og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

BinaMor

Fru Nielsen skriver:

Nej jeg må indrømme jeg overhovedet ikke kan se det hyggelige i det... Jeg syntes det er så grænseoverskridende!

Min yngste blev 1 år d 13 april, og bare tanken om at han skulle ligge og spise ved mig... Noooo!!!!

Han er så stor og selvstændig nu, så det er bare helt forkert i mit hovede.....

Men hvad andre gør er fuldstændig deres sag.... Men forstår godt folk glor efter dig, for tror også det kan være grænseoverskridende for folk udefra at se på.....

det er vel ikke fordi du vender det til noget seksuelt vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan vende amning til noget negativt og slet ikke lave en  hvorfor er det ulækkert? det er mad ala natural?

Jeg syntes overhovedet ikke amning er negativt, langt fra..... Men JEG syntes det er ulækkert at amme så stort et barn. På det tidspunkt er de så store de kan spise alt normalt kost også syntes jeg ikke der er noget som helst naturligt i at man så stadig tilbyder dem babs.....

Anmeld

14. juli 2011

Vial

BinaMor skriver:

hvorfor håber i ikke han  selv gør det???????? hiver op i blusen.. holder jeres selv ved flasken?

http://www.youtube.com/watch?v=GUbvuIX1nVA

det er sku da mega sødt

HAHAHHA

"Hvem fanden har sat koen på hoved"

den var godt nok sjov..

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

Fru Nielsen skriver:

Jeg syntes overhovedet ikke amning er negativt, langt fra..... Men JEG syntes det er ulækkert at amme så stort et barn. På det tidspunkt er de så store de kan spise alt normalt kost også syntes jeg ikke der er noget som helst naturligt i at man så stadig tilbyder dem babs.....

så man skal også stoppe med flaske og sut der? ved 1 år sharp?

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

det er vel ikke fordi du vender det til noget seksuelt vel?

Nej overhovedet ikke, for der er hvis ikke noget som helst seksuelt over et barn.....

Jeg kan bare ikke se det naturlige i at amme så stort et barn!

Ikke fordi jeg ikke vil debatere mere med dig, men er nød til at smutte nu.... Pligterne kalder  

Anmeld

14. juli 2011

Fru Nielsen

BinaMor skriver:

så man skal også stoppe med flaske og sut der? ved 1 år sharp?

begge mine, ja de er stoppet med flaske der..... Men ikke sut, det syntes jeg ikke man kan sammenligne.....

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

Fru Nielsen skriver:

begge mine, ja de er stoppet med flaske der..... Men ikke sut, det syntes jeg ikke man kan sammenligne.....

du har jo travlt men sut, kommer jo af narresut.. som kommer af erstatning for brystsutning. barnet har jo kun en sutterefleks de først 3-4 år pga amning?

Anmeld

14. juli 2011

Miss T

Jeg er glad for at det ikke er mig, der har en stor "baby" hængende, pyha...

Anmeld

14. juli 2011

Miss T

Fru Nielsen skriver:

Kan overhovedet ikke se det søde i det.

Er meget meget enig, intet sødt over det.

Anmeld

14. juli 2011

JJH

HMMM!!!

Jeg startede på tråden og tænkte nej nej nej!!! tænkte at det da var en frygtelig ting at skulle vende et 2-3 årigt barn af med, og noget nemmere når de er 1 års tid.

Meeeen nu er jeg jo også kun kommet til Projekt Baby, så ville lige læse lidt omkring det. Der er jo vildt mange forskere der anbefaler det, og mener det udvikler hjernen bedre.

Så Hmmm igen. den tanke skal jeg nok lige vende mig til. men super flot du gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.