og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Alína Hólm

http://translate.google.dk/translate?hl=da&langpair=en|da&u=http://www.high-spirit.org/breastfeedingguide.html

den side jeg fandt var på islandsk så det er ik den samme

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at det er supersejt!
Det er SÅ godt for SÅ meget at blive ammet

Har du ikke et link til de videnskabelige undersøgelser? Det vil min kæreste helt sikkert gerne læse, når jeg fortæller det.
Jeg stoppede med at amme, lige før min søn blev 1 år. 
Ville gerne være blevet ved, men sådan blev det ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Koen.

muzen skriver:

ej bliver lige nød til at sige at jeg kunne slet ikke forstille mig at amme min 2 årige dreng som selv kan gå, snakke osv. må indrømme at det syntes jeg ikke om. for ikke at bruge de forkerte ord.

men fair nok hvis det er dig.

Er ret enig.

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

lotte32 skriver:

Sejt nok

Mine to store børn har selv sagt stop allerede efter ca. 6 mdr, æv.

men jeg håber at jeg denne gang kommer til at amme længere  syns det var såååå hyggeligt at amme.. 

Ammer du kun hjemme, eller også når i er ude, og får du i givet fald mange negative kommentarer??

for det er da noget af det jeg frygter lidt, hvis jeg bliver langtids-ammer...

Lotte Ø.

jeg ammer alle steder, jeg er ligeglad hvad folk tænker, hvis mit barn vil have mælk, så må han få det!

Anmeld

14. juli 2011

Fru.Mäes <3

anikaingibjorg skriver:

jeg ammer alle steder, jeg er ligeglad hvad folk tænker, hvis mit barn vil have mælk, så må han få det!

- FUCK, hvad folk siger..

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

Morellen skriver:

Okey! Det er da helt vildt Gør du det også når I ikke er hjemme? Har du tænkt på hvornår du vil stoppe, eller vil du bare blive ved til han ikke vil mere?

jeg prøvede at stoppe med at amme for to måneder siden. men han var så ked af, han så sådan ud som om jeg hævnede ham, og jeg kunne bare ikke klare at se min søn være så ked af det! især bare fordi jeg lyttede til folk der synes det var for ulækkert at amme sp lang tid! og jeg elsker at amme! og når det gør min søn glad! så bliver jeg glad! det er stadig mor&søn tid ! ved ikke hvornår jeg stopper, har ingen anelse, det kommer vel når det kommer..

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

FEDT!!!!!!!!!!!!!!! og du har alt mulig grund til at være stolt! WHO anbefaler 2 år eller mere- breastfeeding on DEMAND.

så flot du orker. jeg ammede min store 18 måneder og min 11 måneder lille ammer self stadig.

og til jer andre , der er STOR forskel på at forstille sig amme sit barn hvis man ikke ammer og så at amme tiden derop af.

fedt

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

anikaingibjorg skriver:

det gør jeg også. igår sad jeg i H&M og ammede med min knap 1 årige

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

FrøkenHedegaard skriver:

- FUCK, hvad folk siger..

PRÆSIS

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

BinaMor skriver:

det gør jeg også. igår sad jeg i H&M og ammede med min knap 1 årige

haha, jeg kan huske en gang hvor jeg var i svømmehallen med min svog og min søsters børn og min søn. og jeg har en amme badedragt SELF .. og folk bare gloede.. Jeg smilte bare ! haha

Anmeld

14. juli 2011

BinaMor

anikaingibjorg skriver:

haha, jeg kan huske en gang hvor jeg var i svømmehallen med min svog og min søsters børn og min søn. og jeg har en amme badedragt SELF .. og folk bare gloede.. Jeg smilte bare ! haha

jeg sørger for  at smile hver gang jeg ser en ammer -og især når babyen er mere end nyfødt-

elsker når folk tør amme offentligt og skide på de uskrevne regler.

det er desuden mest i dk vi er så "snæversynede".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.