raca skriver:
jeg kan helle ikke lide at folk giver deressmå børn sodavand eller slik offenligt..
eller skammer'7skælder deres børn ud offenligt.
men det gør de og det er ikke mit område...så jeg lukker ørene og øjne.
de fleste gør alt for at amme deskret om barnet er 1mdr eller 3 år.. hvis folk ikke kan lide at se det må de virkelig kikke væk.. det er jo ikke ulovligt, ikke et overgreb..det er en beslutning forældrene har tage i samråd med barnet(man kan ikke amme en der ikke vil
) så det er slet ikke dit område at tænke noget om det.
Jeg synes bare det er ærgerligt at folk er så egoistiske at have sådan en holdning! Når man er ude blandt andre mennesker synes jeg man skal tage hensyn til hinanden og hvis man kan fornemme nogle bliver utilpas over ens adfærd, så synes jeg man skal ændre den og ikke sætte folk i forlegenhed.
Det er åbenbart dagens DK, vi tænker på os selv, vores behov og vores ønsker. Jeg siger ikke man ikke skal have lov til at gøre en masse ting, så som amme, skælde ud, kysse eller sådan noget.. Synes bare der er en grænse og at man ikke behøver gøre tingene på en måde så andre bliver stødte.
Og synes egentlig det er noget pjat at sige "Så må folk kigge væk" Tror det er de færreste der har lyst til at kigge på. Nogle mennesker tager bare ikke hensyn til hvor de gør hvad henne, fordi "Folk kan jo bare kigge væk"..
En meget ærgerlig tankegang!
Anmeld