og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Alína Hólm

N&J skriver:

Tillykke med det

takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Ranarupta

anikaingibjorg skriver:

det er åbenbart videnskabeligt bevist at drenge børn har godt af at blive ammet så lang tid som overhovede er muligt da de kan udvikle sig hurtigere.. og med piger så gør det ingen forskel efter 9 måneder, pga at de ikke har brug for nogen hjælp til at udvikles hurtigere da de er altid mere udvirklede når de kommer op i en højere alder. og min søn skal gerne blive en klog dreng.. han får fiske olie, spiser mange grønsager, og sund mad.. og jeg ammer ham! og ja jeg er så stolt af det!

Jeg synes, at det er supersejt!
Det er SÅ godt for SÅ meget at blive ammet

Har du ikke et link til de videnskabelige undersøgelser? Det vil min kæreste helt sikkert gerne læse, når jeg fortæller det.
Jeg stoppede med at amme, lige før min søn blev 1 år. 
Ville gerne være blevet ved, men sådan blev det ikke... 

Anmeld

14. juli 2011

Wimmie

anikaingibjorg skriver:

jeg har ammet min barn i 1 år, 9 måneder, 1 uge og 6 dage.. 

Godt for jer  

Anmeld

14. juli 2011

merle2010

det er fandme sejt bare det var mig.. jeg opgav efter 3 dage

håber at være så heldig som dig næste gang

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

anikaingibjorg skriver:

det er åbenbart videnskabeligt bevist at drenge børn har godt af at blive ammet så lang tid som overhovede er muligt da de kan udvikle sig hurtigere.. og med piger så gør det ingen forskel efter 9 måneder, pga at de ikke har brug for nogen hjælp til at udvikles hurtigere da de er altid mere udvirklede når de kommer op i en højere alder. og min søn skal gerne blive en klog dreng.. han får fiske olie, spiser mange grønsager, og sund mad.. og jeg ammer ham! og ja jeg er så stolt af det!

Jeg syntes det er så godt gået, og tager virkelig hatten af for det. Jeg stoppede selv for snart en måneds tid siden .. Minimyren virkede pænt ligeglad, men er du vimmer  JEG savner det. Er tit ved at lægge hende til, bare fordi iiih .. Ville nu gerne blive ved i sådan en lidt 'hygge' stil. Kun hjemme, og når man bare lige skulle slappe af i 5 min.

Min datter bliver 1år om en lille måneds tid.

Anmeld

14. juli 2011

lotte32

Sejt nok

Mine to store børn har selv sagt stop allerede efter ca. 6 mdr, æv.

men jeg håber at jeg denne gang kommer til at amme længere  syns det var såååå hyggeligt at amme.. 

Ammer du kun hjemme, eller også når i er ude, og får du i givet fald mange negative kommentarer??

for det er da noget af det jeg frygter lidt, hvis jeg bliver langtids-ammer...

Lotte Ø.

Anmeld

14. juli 2011

MorEllen

anikaingibjorg skriver:

når han ikke er i vuggestue så ammer jeg ham næsten efter hvert måltid

Okey! Det er da helt vildt Gør du det også når I ikke er hjemme? Har du tænkt på hvornår du vil stoppe, eller vil du bare blive ved til han ikke vil mere?

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

Respekt

Anmeld

14. juli 2011

Alína Hólm

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at det er supersejt!
Det er SÅ godt for SÅ meget at blive ammet

Har du ikke et link til de videnskabelige undersøgelser? Det vil min kæreste helt sikkert gerne læse, når jeg fortæller det.
Jeg stoppede med at amme, lige før min søn blev 1 år. 
Ville gerne være blevet ved, men sådan blev det ikke... 

skal prøve at finde en anden, da de står på islandsk

Anmeld

14. juli 2011

muzen

ej bliver lige nød til at sige at jeg kunne slet ikke forstille mig at amme min 2 årige dreng som selv kan gå, snakke osv. må indrømme at det syntes jeg ikke om. for ikke at bruge de forkerte ord.

men fair nok hvis det er dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.