og vi siger lige wow..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Mum33

anikaingibjorg skriver:

jeg har ammet min barn i 1 år, 9 måneder, 1 uge og 6 dage.. 

Tillykke. Ville jeg dog aldrig byde hverken mig selv eller mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Meliora

raca skriver:

intent sigende og angribende indlæg skal man lede længe efter...

der er INTET naturligt i at stoppe før barnet mister sutte refeksen.

Man har da lov at komme med sin mening:-) Man mister da ikke sådan lige sutterefleksen, så hvis man som 10 årig stadig blir ammet så er det ok? Eeej, jeg holder på at det er unaturligt. Hver sin smag.

Anmeld

14. juli 2011

Meliora

raca skriver:

intent sigende og angribende indlæg skal man lede længe efter...

der er INTET naturligt i at stoppe før barnet mister sutte refeksen ogdet er først ved 3 års aldren.

børns imumforsvar er ikke fuldt udviklet ved 1 år.. ammemælken kan virker forebyggende på dvs infektioner...

mange anbefaler børn får mælk.. men er det mere naturligt at give børn mælk tilpasset kalve istedet for mælk tilpasset børn?

Tro du bare på det, men nu ser man jo ikke ligefrem kvinder amme 3-årige over det hele, så normalt kan vi jo ikke kalde det...Jeg synes bare man bør stoppe stille og roligt ved 1 års alderen...

Anmeld

14. juli 2011

raca

FruRafn skriver:

Man har da lov at komme med sin mening:-) Man mister da ikke sådan lige sutterefleksen, så hvis man som 10 årig stadig blir ammet så er det ok? Eeej, jeg holder på at det er unaturligt. Hver sin smag.

jo det gør man faktisk.. man mister sutterefleksen når man er mellem 2-5 år.

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

FruRafn skriver:

Jeg gentager hjertens gerne mig selv

Jeg går jo heller ikke ind i en billedtråd og siger ungen er pisse grim, fordi jeg syntes det. Jeg holder det for mig selv, og lader bare være med at kommentere tråden.  TS spørger jo ikke om folks mening, men fortæller glad at hun har ammet længe. Det ville være noget andet, hvis hun havde tilføjet "Hvad syntes i om det?" til sidst i sit startindlæg.

Christ ..

Dejligt nok ser TS ud til at være rimelig hårdhudet for unødvendige kommentare, og heldigvis for det. Ellers kan jeg da forestille mig at man kunne blive jævnt stødt over sådan nogle kommentare. Ærlig mening eller ej, der blev ikke spurgt ..

Anmeld

14. juli 2011

Meliora

sne190810 skriver:

Jeg gentager hjertens gerne mig selv

Jeg går jo heller ikke ind i en billedtråd og siger ungen er pisse grim, fordi jeg syntes det. Jeg holder det for mig selv, og lader bare være med at kommentere tråden.  TS spørger jo ikke om folks mening, men fortæller glad at hun har ammet længe. Det ville være noget andet, hvis hun havde tilføjet "Hvad syntes i om det?" til sidst i sit startindlæg.

Christ ..

Dejligt nok ser TS ud til at være rimelig hårdhudet for unødvendige kommentare, og heldigvis for det. Ellers kan jeg da forestille mig at man kunne blive jævnt stødt over sådan nogle kommentare. Ærlig mening eller ej, der blev ikke spurgt ..

Ej ok, hvis man ikke ønsker folks mening, hvad laver man så I et offentligt DEBAT forum? Det er lidt konceptet ved en debat...

Anmeld

14. juli 2011

raca

FruRafn skriver:

Tro du bare på det, men nu ser man jo ikke ligefrem kvinder amme 3-årige over det hele, så normalt kan vi jo ikke kalde det...Jeg synes bare man bør stoppe stille og roligt ved 1 års alderen...

jeg har kendskab til omkring 10 i min omgangskreds der har ammet til 2++ og også en del der har tandeem ammet.så jeg tror det er mere almideligt en du regner med...

men jo ældre og des mere barnet forstår des mere vælger man ammestederne med omhu.. for ikke at støde folk og mere for at skærme barnet for uforskammede folk der kan finde på at kalde moren perværs og barnet ulækkert.

Anmeld

14. juli 2011

sne190810

FruRafn skriver:

Ej ok, hvis man ikke ønsker folks mening, hvad laver man så I et offentligt DEBAT forum? Det er lidt konceptet ved en debat...

Jo, sagtens. Men nu syntes jeg så bare ikke lige at TS opfordrede til debat omkring det. Tror mere bare hun var stolt, og ville fortælle det til folk som ville se positivt til det ..

Som jeg skrev før, så går jeg jo heller ikke ind i en billedtråd og begynder at sprede dårlig steming i form af at sige barnet har grimt tøj på f.eks.

Du må unskylde hvis mit foregående indlæg virkede lidt aggressivt, det var egentlig ikke kun møntet på dig. Er bare en dør til at citere/ikke citere.

Anmeld

14. juli 2011

Heidimed lea

anikaingibjorg skriver:

så længe ammede jeg også 2 af mine og det føles da dejligt, hvis det nu fungerer godt..  det kan jeg godt forstå du er glad for

knus Heidi

hvorfor skulle jeg ikke være det?

det er noget af det bedste der findes i verden, at jeg kan gøre det

godt gået. jeg ammede mine 2 lige så længe og det er da en skøn følelse at det har fungeret så længe...   kan godt forstå at det glæder dig....            knus Heidi

Anmeld

14. juli 2011

Wimmie

I.E.K. skriver:

Tillykke. Ville jeg dog aldrig byde hverken mig selv eller mit barn.

Må jeg spørge hvad du mener med at du ikke vil byde dit barn det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.