fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Maja_4000

Det er sindssyg hårdt sådan noget !

Vi har også vores op og nedture , jeg satser på vi holder sammen ! .. Men jeg hader bare "nedturene" :/

Håber du har det nogenlunde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Magsen

B&J skriver:

tror du har det bedste uden ham, han lyder slet ikke som en sød person, han gør dig ked af det og du stoler ikke på ham, godt du er kommet af med ham...

men ja man har stadig følelser for ham, men håber virkelig du kommer videre og du skal nok få det fantastisk frem over...

sender dig en masse tanker og kæmpe knuser

1000 tak søde!!!!!! 

Anmeld

4. juli 2011

Nalle

JEG ER HER FOR DIG SMUKKE, DU SKRIVER BARE!!

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Lone H. skriver:

Åh nej smukke er jeg virkelig ked af at hører

Sikke en idiot
Men kan ikk sige så meget andet end hva der er blevet sagt til dig
Men det beviser bare at han ikk fortjener dig, du fortjener en der behandler dig med respekt !

tak søde <3

jeg har vidst i LANG tid nu at det bare ikke skulle være os, jeg har bare ikke klaret at tage det sidste skridt  Men det er gjordt nu, så må man håbe at jeg vil være stærk og holde fast!! 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

lucas<3 skriver:

du får en kæmpe knus ..

MÆND...!!!!!

1000 tak for det 

I KNOW!! 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

ønskebarn74 skriver:

I den sidste del af din sætning ligger dit svar... Du kan ikke være sammen med en mand du ikke stoler på... Så enten gør han alt for at du kan finde det i ham igen, tiltro at du kan stole på ham... Ellers er det ud af vagten med ham..

jeg ved det .. tro mig ham her - han er NO GO! lorte kæreste og det mener han også at jeg er - dvs.. det er min skyld at han er blevet så dum  i hans hoved ..

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Det er sindssyg hårdt sådan noget !

Vi har også vores op og nedture , jeg satser på vi holder sammen ! .. Men jeg hader bare "nedturene" :/

Håber du har det nogenlunde

ja, selvfølgelig, det har alle <3 vi har nedture hver dag jeg kommer til at savne ham når jeg skal sove og om aftenerne, jeg har aldrig været single og kan slet ikke med det

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Nalle skriver:

JEG ER HER FOR DIG SMUKKE, DU SKRIVER BARE!!

1000 tak skatter  !!

... tænk, jeg er enlig mor 

Anmeld

4. juli 2011

Maja_4000

Maggieh skriver:

ja, selvfølgelig, det har alle <3 vi har nedture hver dag jeg kommer til at savne ham når jeg skal sove og om aftenerne, jeg har aldrig været single og kan slet ikke med det

Det er klart ! Det er så svært at være alene , når man er vant til at være 2
Du må putte med Naomi

Anmeld

4. juli 2011

Brams

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Du får lige et kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.