fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

ja det er virkelig, virkelig hårdt!! har hele tiden lyst til at lade følelserne tage over, men det skal jeg ikke!!!! shit en savn der kommer til at være 

tak for trøstekrammeren søde 

Bare husk at tide alt det du kan når Naomi sover, og se en masse tøsefilm, hyg dig med venner og familie, og hold hjernen væk fra ramon. Han fortjener det slet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

Altså ! Skriv hvis du har brug for ! Du har mig jo overalt 

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Hej maggie har fulgt dig lidt på side linien, og Gud hvor gør det inderligt ondt at det her sku ske for dig smukke håber det gør dig stærkere og hårdhudet over for den dumme mand !!! Han aner slet ikke hvad han har mistet pap Odder!! Skriv endelig hvis du får lyst i pb knus og tanker anne

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Tina&Martin skriver:

Bare husk at tide alt det du kan når Naomi sover, og se en masse tøsefilm, hyg dig med venner og familie, og hold hjernen væk fra ramon. Han fortjener det slet ikke.

det vil jeg <3 det er bare nedern, alle mine venner arbejder til kl 5-6 om aftenen :s 

<3 nej ikke længere

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

Altså ! Skriv hvis du har brug for ! Du har mig jo overalt 

Tak, for det skatter, det har jeg da

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jeansmummie skriver:

Hej maggie har fulgt dig lidt på side linien, og Gud hvor gør det inderligt ondt at det her sku ske for dig smukke håber det gør dig stærkere og hårdhudet over for den dumme mand !!! Han aner slet ikke hvad han har mistet pap Odder!! Skriv endelig hvis du får lyst i pb knus og tanker anne

Sikke en dejlig besked at få, tak for det!  

det er underligt, for man kender jo ikke RIGTIG nogen af jer, og alligevel betyder jeres ord SÅ meget for mig 

tak 

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Det var så lidt

Anmeld

4. juli 2011

2721

Maggieh skriver:

og det gør han sku ikke engang 

Ja se det, er jo en karakterbrist hos ham som ikke er særlig flaterende. Håber du kommer hel og stærker igennem med din lille datter.

Anmeld

4. juli 2011

Frøken J.

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Det er løgn! Åååh nej, søde Maggieh!!! Hold kæft hvor gør det mig bare ondt helt og langt ind i hjertet. Og hold kæft han er et svin. - Ja undskyld, men hvordan kan han gøre sådan mod dig? 

Du må ENDELIG sige til, hvis du får brug for en snak, et kram, hvad som helst!! 

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Hvor bor du henne af i landet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.