fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Magsen

Maja_4000 skriver:

Det er klart ! Det er så svært at være alene , når man er vant til at være 2
Du må putte med Naomi

jaa, mon ikke det bliver til det, hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Magsen

Brams skriver:

Du får lige et kæmpe

tak for det 

Anmeld

4. juli 2011

bullerbassen

Vil lige sende dig en kram inden jeg forlader din tråd.

Syntes bestemt ikke, han lyder til at være en der er værd at samle på. Lige nu er det helt sikkert rigtig hårdt og mange tanker banker på.

Men Ser du -  derude venter der en sød fyr som elsker dig for den DU er og behandler dig med den respekt DU skal have.

Måske ikke lige de tanker du har nu - men på den anden side ser du at kun den bedste har fortjent dig

Anmeld

4. juli 2011

sismofutten

Åh, hvor er jeg dog ked af det på dine vejne - han har godt nok været tarvelig mod dig, og det er der bare ingen der fortjener..

som du skriver, må du være stærk for din datters skyld - men det er ok at være ked af det, for det er da en trist situation at stå i..

Synes altså du skal kontakte en fra din familie, eller en af dine venner/veninder og tage dig en dag, hvor det KUN handler om dig - og så kan du bagefter tage dig af din dejlige datter..

Du får lige en masse af dem her:
Og så håber jeg at du snart indser, at du er ALT for god til ham..

Anmeld

4. juli 2011

Nalle

Maggieh skriver:

1000 tak skatter  !!

... tænk, jeg er enlig mor 

Føler med dig, virkelig

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

bullerbassen skriver:

Vil lige sende dig en kram inden jeg forlader din tråd.

Syntes bestemt ikke, han lyder til at være en der er værd at samle på. Lige nu er det helt sikkert rigtig hårdt og mange tanker banker på.

Men Ser du -  derude venter der en sød fyr som elsker dig for den DU er og behandler dig med den respekt DU skal have.

Måske ikke lige de tanker du har nu - men på den anden side ser du at kun den bedste har fortjent dig

puuh, tusind tak  

guud hvad skulle jeg dog gøre uden alle jer dejlige kvinder '

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Åh, hvor er jeg dog ked af det på dine vejne - han har godt nok været tarvelig mod dig, og det er der bare ingen der fortjener..

som du skriver, må du være stærk for din datters skyld - men det er ok at være ked af det, for det er da en trist situation at stå i..

Synes altså du skal kontakte en fra din familie, eller en af dine venner/veninder og tage dig en dag, hvor det KUN handler om dig - og så kan du bagefter tage dig af din dejlige datter..

Du får lige en masse af dem her:
Og så håber jeg at du snart indser, at du er ALT for god til ham..

... 

Naomi er hos sin far lige nu, min lillesøster bliver ved med at bede mig komme med hende på café og shoppingtur .. men jeg ved det sku ikke :/

har lidt for dårlig samvitighed, var i byen i lørdags, sov og så sammen hende et par timer, så virker det bare som for meget, igen at være væk fra hende idag :s

men tuusind tak 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Nalle skriver:

Føler med dig, virkelig

Anmeld

4. juli 2011

sismofutten

Maggieh skriver:

... 

Naomi er hos sin far lige nu, min lillesøster bliver ved med at bede mig komme med hende på café og shoppingtur .. men jeg ved det sku ikke :/

har lidt for dårlig samvitighed, var i byen i lørdags, sov og så sammen hende et par timer, så virker det bare som for meget, igen at være væk fra hende idag :s

men tuusind tak 

Det kan jeg sagtens forstå - men tror virkelig at det er vigtigt at du lige tager en dags-tid for dig selv, hvor det bare lige handler om dig, og hvor det er ok at du er ked af det, så din datter ikke mærker noget..

Men tror måske heller ikke en shopping-tur er så oplagt lige nu - ville nok heller anbefale en dag under dynen, men lidt slik og nogle gode film?

Håber i hvertfald at du finder det der passer dig bedst

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

sismofutten skriver:

Det kan jeg sagtens forstå - men tror virkelig at det er vigtigt at du lige tager en dags-tid for dig selv, hvor det bare lige handler om dig, og hvor det er ok at du er ked af det, så din datter ikke mærker noget..

Men tror måske heller ikke en shopping-tur er så oplagt lige nu - ville nok heller anbefale en dag under dynen, men lidt slik og nogle gode film?

Håber i hvertfald at du finder det der passer dig bedst

du har ret .. det gør jeg nok endag, jeg har bare slet ikke tid til hjertesorg og problemer lige nu  åååårh altså .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.