fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.822 visninger
103 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Magsen

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Mettefpigen

Ajjj.. Hvor respektløst...!! Havde han været sammen med hende??....

Anmeld

3. juli 2011

Polkaprik

Åh nej Mags! Det er jeg sgu ked af at høre! Mon der er noget håb for at I kan rede trådende ud og få etableret den respekt der er brug for?

Anmeld

3. juli 2011

Magsen

Mettefpigen skriver:

Ajjj.. Hvor respektløst...!! Havde han været sammen med hende??....

han siger nej men hvad ved jeg stoler slet ikke på ham..

Anmeld

3. juli 2011

Magsen

Polkaprik skriver:

Åh nej Mags! Det er jeg sgu ked af at høre! Mon der er noget håb for at I kan rede trådende ud og få etableret den respekt der er brug for?

..

Jeg tror det ikke, han sagde til mig at han ikke har kunne lide min personlighed siden de 3 første måneder af vores forhold  av..

Anmeld

3. juli 2011

Mettefpigen

Maggieh skriver:

han siger nej men hvad ved jeg stoler slet ikke på ham..

Det er jeg sku ked af..........

Anmeld

3. juli 2011

Mira0911

ARJ!!! Kæmpe  til dig... 

Det kan han slet ikke være bekendt... 

Anmeld

3. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Nej nej nej nej! Årh det er jeg ked af at høre, det anede jeg ikke! Er han så ude af hjemmet nu?

Et godt råd: Hvis han opfører sig sådan, så står du bedre uden ham!

Men puuuh kan godt forstå det er hårdt

Anmeld

3. juli 2011

ChipChap

Øv!! En kedelig bytur, han lyder ikke til at være helt sød ?!
Kram til dig

Anmeld

3. juli 2011

Magsen

Mettefpigen skriver:

Det er jeg sku ked af..........

også mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.