fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Lisette 84

Åhh det er jeg bare så ked af at høre... Det gør virkelig ondt sådan noget...

Ved ikke om du er god til engelsk.... ??  Musik hjælper tit mig...  Her et par links..

http://youtu.be/2f4V9oYKfCs

http://youtu.be/2EwViQxSJJQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Simon's moar <3

Maggieh skriver:

1000 tak skatter  !!

... tænk, jeg er enlig mor 

Du får lige en
Det er sindsygt hårdt at gå fra én man elsker som man også har barn med! Kender det alt for godt selv!!
Synes også i starten, at orderne "enlig mor" lå langt fra mig, men er sikker på at du nok skal klare det!! Det findes INGEN bedre mor for din datter end DIG!!
Er sikker på, at du er stærk nok til at komme oven på igen, brug den tid det tager, som andre også skriver, så fortjener han ikke dine tårer.. Vil mene, at du er meget bedre tjent uden ham.. For mig, lyder han ikke som om han er særlige meget værd!!

Anmeld

5. juli 2011

Hasselnødden

Han tager ikke engang ansvar for egne handlinger i og med at han har været "optaget" af to "random" piger - men giver dig en del af skylden for at gøre netop dette ved at fremhæve at han ikke har kunne lide din personlighed siden I havde været sammen i 3 måneder! Han vil have bedre af at arbejde med sig selv og du ligeså - hver især. Du skal huske at man nogen gange ved at fravælge - vælger til  Har I barn sammen, er det dog vigtigst at arbejde på jeres indbyrdes kommunikation fremover - om så I vil være sammen senere hen i livet eller ej. Barnet skal ikke lide den last at ligge under for jer og jeres indbyrdes forhold Lykken venter derude, i en eller anden form  Livet har trods alt uransaglige veje indimellem  det er det der gør det spændende.

Anmeld

5. juli 2011

ZamanogDania

Ej søde ven. Nu havde I planlagt I skal her til dk osv
Er ked af at høre om det håber du finder en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.