Har slet ikke læst din tråd, da den nu fylder 10 sider. Men ved hvordan du har det.
Jeg smed en ex ud for 4 år siden, han var som at have et barn i hjemmet
. SKRÆKKELIGT, men jeg mente jeg elskede ham (har senere fundet ud af jeg nok mere elskede tanken om at jeg kunne gøre ham til mand - hvilket ALDRIG skete
)
Efter jeg sparkede ham ud, var jeg dog stadig sikker på at NU ville han komme på rette spor, for det måtte da gøre ham voksen. Jeg holdte fast i ideen i 6 måneder, før jeg endelig kunne give slip i mit hjerte også. Den dag i dag er det, det bedste jeg har gjort for mig selv. Jeg fik 2 år som singel og mødte en FANTASTISK fyr.
Jeg havde sat nogen krav til mig selv - han skulle bo selv, og være ældre end mig, da min ex var 2½ år yngre end jeg.
Denne FANTASTISKE fyr jeg møder er ved første øjekast SLET IKKE min type (you know first impression
) Jeg giver ham en chance, falder i snak med ham..... FANDENS, han er 2½ år YNGRE END JEG...... Nå, hvad fanden gør jeg, stikker af.... arrr, går ikke......
Han følger mig hjem fra byen, går med op i min lejlighed, hvor han gallant kysser mig farvel, og går hjem (fik hans nummer, og han mit..... Forpasser man en chance for kærlighed, så er man lidt en skovl, og hvem siger han er som min ex.....)
Jeg får den sødeste godnatbesked/godmorgen (klokken var vidst 6.30
) og falder i søvn. dagen efter skriver han, og sådan er det også om mandagen. Mandag aften invitere han mig på DATE (har ALDRIG været på date) vi er ude og spise om torsdagen, for det så kommer frem HAN BOR HJEMME VED MOR OG FAR...... NOOOOOOOOOOOOO
NU flygter jeg.........
Nej jeg gør ej, jeg tygger på den og siger okay, måske han ikke er så slem.
tam-tam-tam....... bam-bam-bam......... I dag er vi forældre til en dejlig pige

Undskyld for den lange historie. Men det korte af det lange er..... - DER findes bedre fyre, også selvom dit hjerte siger LOVE til klaptorsken, og NOOOOO til nørden henne i hjørnet..... Giv nørden en chance, du aner ikke om han er - the one.... Det var han for mig....
WIERD.......