fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Magsen

jeansmummie skriver:

Hvor bor du henne af i landet?

<3 

Færøerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Magsen

Puslingen skriver:

Ja se det, er jo en karakterbrist hos ham som ikke er særlig flaterende. Håber du kommer hel og stærker igennem med din lille datter.

ja, det håber jeg også 

og alligevel, jeg vil såååååååååå gerne være sammen med ham, fuck hvor er det her lort bare hårdt 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Frøken J. skriver:

Det er løgn! Åååh nej, søde Maggieh!!! Hold kæft hvor gør det mig bare ondt helt og langt ind i hjertet. Og hold kæft han er et svin. - Ja undskyld, men hvordan kan han gøre sådan mod dig? 

Du må ENDELIG sige til, hvis du får brug for en snak, et kram, hvad som helst!! 

tak søde  Jeg ved det ikke

Jeg ved ikke engang om han er ked af at det er slut 

kram bliver lidt svært, helt op til færøerne hehe. Men tak  

Anmeld

4. juli 2011

Levi&LilysMor

Hold nu op en stor idiot han er, har prøvet det lort før, og man skal bare vende ryggen til og være ligeglad, du kan skam finde en som respekterer dig og ikke render efter andre tøser, men du skal ALDRIG rende efter ham da. Ligemeget hvor meget du elsker ham, for din kærlighed til ham vil langsomt falde hen og så tænker du slet ikke på samme måde om ham mere efter noget tid...

Du får lige et

Anmeld

4. juli 2011

2721

Maggieh skriver:

ja, det håber jeg også 

og alligevel, jeg vil såååååååååå gerne være sammen med ham, fuck hvor er det her lort bare hårdt 

Kan godt forstå dig, men selv om det gør ondt nu, bliver det godt på længere sigt.

Men det er stadig svært, han er faren til dit barn og du har elsket/elsker ham og det er hårdt

Anmeld

4. juli 2011

jeansmummie

Åh. D var et stykke væk

Anmeld

4. juli 2011

2babygirls

Maggieh skriver:

det vil jeg <3 det er bare nedern, alle mine venner arbejder til kl 5-6 om aftenen :s 

<3 nej ikke længere

Ja det er da træls med så sene arbejdstider!!!!
Men du skal bare slikke dine sår, og om en uge ser alt bare endnu mere lyst ud, og du er gået videre i stadiet.

Anmeld

4. juli 2011

Lou87

Det lyder hårdt, men har ikk bedre råd end og komme videre..

Jeg gad SLET SLET IKKE leve i sådan et forhold hvor jeg sku gå og føle mig usikker og trist hele tiden..

Øv din stakkel

Anmeld

4. juli 2011

Mauser.

Åh nej !!! 

Jamen du må videre altså, det er den eneste løsning  du skal ikke bruge tid på at gå rundt og savne en person som hellere vil have en random tøs frem for dig ! 

ØV ! altså .. det er virkelig trist. 

Anmeld

4. juli 2011

VIPpigen

Har slet ikke læst din tråd, da den nu fylder 10 sider. Men ved hvordan du har det.

Jeg smed en ex ud for 4 år siden, han var som at have et barn i hjemmet. SKRÆKKELIGT, men jeg mente jeg elskede ham (har senere fundet ud af jeg nok mere elskede tanken om at jeg kunne gøre ham til mand - hvilket ALDRIG skete)

Efter jeg sparkede ham ud, var jeg dog stadig sikker på at NU ville han komme på rette spor, for det måtte da gøre ham voksen. Jeg holdte fast i ideen i 6 måneder, før jeg endelig kunne give slip i mit hjerte også. Den dag i dag er det, det bedste jeg har gjort for mig selv. Jeg fik 2 år som singel og mødte en FANTASTISK fyr.

Jeg havde sat nogen krav til mig selv - han skulle bo selv, og være ældre end mig, da min ex var 2½ år yngre end jeg.

Denne FANTASTISKE fyr jeg møder er ved første øjekast SLET IKKE min type (you know first impression) Jeg giver ham en chance, falder i snak med ham..... FANDENS, han er 2½ år YNGRE END JEG...... Nå, hvad fanden gør jeg, stikker af.... arrr, går ikke......

Han følger mig hjem fra byen, går med op i min lejlighed, hvor han gallant kysser mig farvel, og går hjem (fik hans nummer, og han mit..... Forpasser man en chance for kærlighed, så er man lidt en skovl, og hvem siger han er som min ex.....)

Jeg får den sødeste godnatbesked/godmorgen (klokken var vidst 6.30) og falder i søvn. dagen efter skriver han, og sådan er det også om mandagen. Mandag aften invitere han mig på DATE (har ALDRIG været på date) vi er ude og spise om torsdagen, for det så kommer frem HAN BOR HJEMME VED MOR OG FAR...... NOOOOOOOOOOOOO  NU flygter jeg.........

Nej jeg gør ej, jeg tygger på den og siger okay, måske han ikke er så slem.

tam-tam-tam....... bam-bam-bam.........  I dag er vi forældre til en dejlig pige

Undskyld for den lange historie. Men det korte af det lange er..... - DER findes bedre fyre, også selvom dit hjerte siger LOVE til klaptorsken, og NOOOOO til nørden henne i hjørnet..... Giv nørden en chance, du aner ikke om han er - the one.... Det var han for mig....

WIERD.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.