fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Magsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Han fortjener tydeligvis ikke dine tårer! 

hvor du sød Han har også fået ALT for mange efterhånden ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

hvor du sød Han har også fået ALT for mange efterhånden ...

Lige præcis. Håber du har nogen tæt på dig som kan få dig til at glemme det med ham lidt og få smilet frem på læberne. 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Lige præcis. Håber du har nogen tæt på dig som kan få dig til at glemme det med ham lidt og få smilet frem på læberne. 

det har jeg helt sikkert det er bare svært ikke at tænke på ham, når man har verdens dejligste datter sammen med ham (som btw også ligner ham på en prik) :s 

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

det har jeg helt sikkert det er bare svært ikke at tænke på ham, når man har verdens dejligste datter sammen med ham (som btw også ligner ham på en prik) :s 

Ja det er sørme da en helt anden situation end hvis du ikke havde barn med ham. 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Ja det er sørme da en helt anden situation end hvis du ikke havde barn med ham. 

precis :/ så ville det sku være nemt nok ..

Anmeld

4. juli 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Nej skatter !!! 

Det er jeg virkelig ked af og høre altså !

Anmeld

4. juli 2011

2721

det gør mig ondt.
Og han skulle da bare skamme sig!

Anmeld

4. juli 2011

henh01

gad vide hvad han laver når han er i byen uden dig.. fy føj da...

Han er slet ikke det værd. Og på et tidspunkt vil du se på ham som ikke andet end en god pasningsmulighed

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Øv smukke. Håber du klare dig...

Anmeld

4. juli 2011

lucas<3

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

du får en kæmpe knus ..

MÆND...!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.