fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

troo mig det vil det være længe endnu, især når i har barn sammen. Men han fortjener dig ikke, og da slet ikke når han ikke kan se dig i øjnene og undskylde for sine handlinger. Jeg ville være flippet maks på min kæreste hvis han først flirtede med andre piger og derefter skred fra mig sammen med dem.

Der er grænser for hvad man som menneske skal finde sig i

ja precis !!! 

jeg har det sådan (og det har jeg fortalt ham) at jeg synes det er okey at danse frækt (og der mener jeg ikke SÅ frækt) så længe som der overhovedet ikke er noget som helst i det og hvis hun ikke er meget lækrere end mig hehe men altså de dansede i meeega lang tid!!!!!!!! og VIRKELIG frækt og han kiggede ikke på andet end hende .. og han havde ellers lige holdt en tale om at når drenge danser frækt så får de stivert på af sådan noget og det kan man bare ikke og blablabla .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

ja precis !!! 

jeg har det sådan (og det har jeg fortalt ham) at jeg synes det er okey at danse frækt (og der mener jeg ikke SÅ frækt) så længe som der overhovedet ikke er noget som helst i det og hvis hun ikke er meget lækrere end mig hehe men altså de dansede i meeega lang tid!!!!!!!! og VIRKELIG frækt og han kiggede ikke på andet end hende .. og han havde ellers lige holdt en tale om at når drenge danser frækt så får de stivert på af sådan noget og det kan man bare ikke og blablabla .. 

hmm hvis han mener man ikke kan være det bekendt, så undrer jeg mig da først over hvorfor han så gjorde det... men man har måske et standpunkt til man tager et nyt?

men nogen er okay med at deres partner danser tæt med andre piger, dét er jeg personligt ikke, men okay min kæreste gider så slet ikke danse, så der er problemet løst.

men et godt råd herfra, find et eller andet og ras ud på, for dét fortjener han, om det så er en pude, en dyne eller hvad katten det er, er sådan set ligegyldigt... og så vend den om og tænk nu slap du af med ham ( i det omfang du nu kan) og du behøver ikke igen længe og tænke på om han flirter med andre, eller om andre tøser er mere lækre end dig

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

hmm hvis han mener man ikke kan være det bekendt, så undrer jeg mig da først over hvorfor han så gjorde det... men man har måske et standpunkt til man tager et nyt?

men nogen er okay med at deres partner danser tæt med andre piger, dét er jeg personligt ikke, men okay min kæreste gider så slet ikke danse, så der er problemet løst.

men et godt råd herfra, find et eller andet og ras ud på, for dét fortjener han, om det så er en pude, en dyne eller hvad katten det er, er sådan set ligegyldigt... og så vend den om og tænk nu slap du af med ham ( i det omfang du nu kan) og du behøver ikke igen længe og tænke på om han flirter med andre, eller om andre tøser er mere lækre end dig

ja det jo rigtigt :/ .. et andet som også undrer mig som jeg ikke havde lagt mærke til før min veninde sagde det, var at pigen han dansede med sagde til mig at hun havde en kæreste, det siger jeg til ham og han siger så at han ikke tror at hun havde kæreste på for så havde hun fandme ikke danset på den måde, jeg siger så ''nå, var det SÅ frækt''? wups ham '' ehm neej?'' så siger min veninde, men hvis han allerede der tænkte at HUN ikke ville danse sådan hvis hun havde en kæreste hvorfor fanden gør han det så? velvidende om at han HAVDE mig?????? dumme dumme fyr!!

DET vil jeg gøre!!!!

Anmeld

4. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

ja det jo rigtigt :/ .. et andet som også undrer mig som jeg ikke havde lagt mærke til før min veninde sagde det, var at pigen han dansede med sagde til mig at hun havde en kæreste, det siger jeg til ham og han siger så at han ikke tror at hun havde kæreste på for så havde hun fandme ikke danset på den måde, jeg siger så ''nå, var det SÅ frækt''? wups ham '' ehm neej?'' så siger min veninde, men hvis han allerede der tænkte at HUN ikke ville danse sådan hvis hun havde en kæreste hvorfor fanden gør han det så? velvidende om at han HAVDE mig?????? dumme dumme fyr!!

DET vil jeg gøre!!!!

han lyder da godt nok som noget af en kegle...

hvis man bliver spurgt om noget kan man vel for pokker som minimum svare ærligt. Dét kan vel ikke være så svært.

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

han lyder da godt nok som noget af en kegle...

hvis man bliver spurgt om noget kan man vel for pokker som minimum svare ærligt. Dét kan vel ikke være så svært.

nej vel .. 

Anmeld

4. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

nej vel .. 

nej det burde det ikke... men da han formenligt ikke er en mand men en drengerøv, så kan det self være svært.

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

nej det burde det ikke... men da han formenligt ikke er en mand men en drengerøv, så kan det self være svært.

jaa .. 

jeg ville bare ønske han var den jeg mødte og ikke den han er blevet til

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Sikken tumpe. 

Godt råd! En dag ad gangen og så være god ved dig selv, og huske hvad du er værd! 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sikken tumpe. 

Godt råd! En dag ad gangen og så være god ved dig selv, og huske hvad du er værd! 

Tak  

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Maggieh skriver:

Tak  

Han fortjener tydeligvis ikke dine tårer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.