fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Har du ikke en veninde der kan komme og sove hos dig? Det er nok meget rart at du er lidt alene lige nu, men stadigvæk

Åh kender godt den følelse! "Hvis bare man kunne spole tiden tilbage!" Men det lyder da som om det har været skidt længe så.... Hellere nu end om 10 år. Det er 10 år du har fået til at finde én der elsker dig og respekterer dig, som du fortjener det! Tænk på den på den måde, hvis du kan lige nu

jo det har jeg, men jeg vil faktisk gerne være alene lige nu .. 

ja, lige precis, det vil jeg gøre <3 men mit hjerte bliver ved med at sige til mig at jeg skal gå tilbage til ham, give ham et ordenligt kram og sige at det nok skal gå.. Men min hjerne fortæller mig noget andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

mhh.. 

men jo det har jeg, men de arbejder til kl. 6 om aftenen, men jeg har jo min lillesøster <3

så er det da bare med at bruge lidt tid sammen med hende, så man får tankerne bare lidt på afstand.

Tror alle piger kender til det med at man kan vænne sig så meget til utryghed at det kan blive til tryghed. Men på et tidspunkt når du er oven på igen, tror jeg da også du vil nå dertil hvor du vil takke dig selv for at du ikke er sammen med ham mere.

Anmeld

4. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

jo det har jeg, men jeg vil faktisk gerne være alene lige nu .. 

ja, lige precis, det vil jeg gøre <3 men mit hjerte bliver ved med at sige til mig at jeg skal gå tilbage til ham, give ham et ordenligt kram og sige at det nok skal gå.. Men min hjerne fortæller mig noget andet

Åhhh-ha da! Hm. Hvad siger han til det hele? Er han ked af det, fortryder han, undskylder han?

Hvis ikke så lad være med at overveje at kramme ham osv.. Bagefter når sorgen har lagt sig så vil du så meget fortryde det. Han har lige anbragt røven i klaske-højde og det er sgu hans egen skyld! Øv hvor er jeg sur på ham, helt uden at kende ham det mindste!

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Rockertand skriver:

Har ingen respekt for utroskab, hvad enten det "bare" er at bytte tunger eller man krøller lagner.

Har I barn sammen? Hvis I ikke har, så ville jeg trække på skuldrene og vende ryggen til og aldrig se den vej igen - og så måske begynde at date nogle lidt mere seriøse typer? Jeg ved ikke, hvor gamle I er, men mange har jo brug for at udleve ungdommen, inden de er klar til seriøse forhold og "comitte" sig, - og ham har var i hvert fald ikke færdig, han bliver nok voksen en dag, men der er du forhåbentligt ikke i nærheden.

Det gør ondt lige nu, men det er også nu, du skal være stærk og sige til dig selv, at det har du simpelthen ikke fortjent, og du skal nok klare dig uden ham, og du skal nok finde én, der vil behandle dig, som du skal behandles.

Pøj-pøj.

lige precis  

det er der problemet er, vi har et barn sammen hvis ikke så ville det her ikke være så hårdt.. men jeg bliver nødt til at se på ham, resten af mit liv !!!!! Og nej han er som at have et ekstra barn .. Forstår bare ikke at han er så kold i røven, han blev ikke engang kedaf det

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Åhhh-ha da! Hm. Hvad siger han til det hele? Er han ked af det, fortryder han, undskylder han?

Hvis ikke så lad være med at overveje at kramme ham osv.. Bagefter når sorgen har lagt sig så vil du så meget fortryde det. Han har lige anbragt røven i klaske-højde og det er sgu hans egen skyld! Øv hvor er jeg sur på ham, helt uden at kende ham det mindste!

nej han har ikke undskyldt, og han er heller ikke kedaf at jeg har slået op .. ikke hvad jeg ved ihvertfald han sagde bare okey ..

ja nemlig.. 

hehe hvor du sød

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

så er det da bare med at bruge lidt tid sammen med hende, så man får tankerne bare lidt på afstand.

Tror alle piger kender til det med at man kan vænne sig så meget til utryghed at det kan blive til tryghed. Men på et tidspunkt når du er oven på igen, tror jeg da også du vil nå dertil hvor du vil takke dig selv for at du ikke er sammen med ham mere.

det er jeg nemlig også sikker på jeg vil .. 

det er bare virkelig hårdt lige nu.. 

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Frk_Dylan<3 skriver:

Har ikke læst hvad du har skrevet smukke, men kommentere det senere:/ Er virkelig ked f at høre du er blevet single!!! Sig hvis der er noget jeg kan gøre...!

tak søde

Anmeld

4. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

nej han har ikke undskyldt, og han er heller ikke kedaf at jeg har slået op .. ikke hvad jeg ved ihvertfald han sagde bare okey ..

ja nemlig.. 

hehe hvor du sød

Hm... jamen så er der vist ikke mere at diskutere Hvis han er ligeglad så er det jo sådan. Du skal heller ikke være sammen med en der er ligeglad. Du skal ha' én der forguder dig Hold dig fra ham i noget tid og prøv at gøre en masse for dig selv og Naomi. Han må da sejle i sin egen sø -  der venter bedre forude Maggie det LOVER jeg

Anmeld

4. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

det er jeg nemlig også sikker på jeg vil .. 

det er bare virkelig hårdt lige nu.. 

troo mig det vil det være længe endnu, især når i har barn sammen. Men han fortjener dig ikke, og da slet ikke når han ikke kan se dig i øjnene og undskylde for sine handlinger. Jeg ville være flippet maks på min kæreste hvis han først flirtede med andre piger og derefter skred fra mig sammen med dem.

Der er grænser for hvad man som menneske skal finde sig i

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Hm... jamen så er der vist ikke mere at diskutere Hvis han er ligeglad så er det jo sådan. Du skal heller ikke være sammen med en der er ligeglad. Du skal ha' én der forguder dig Hold dig fra ham i noget tid og prøv at gøre en masse for dig selv og Naomi. Han må da sejle i sin egen sø -  der venter bedre forude Maggie det LOVER jeg

mhhh tak søde det vil jeg gøre!! :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.