fuck hvor er det hårdt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Polkaprik

Maggieh skriver:

..

Jeg tror det ikke, han sagde til mig at han ikke har kunne lide min personlighed siden de 3 første måneder af vores forhold  av..

Øhh hvad fanden har han så haft gang i siden da??? Sikke da noget skod. Hvad så med dine planer om at flytte til Slagelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Magsen

Mira0911 skriver:

ARJ!!! Kæmpe  til dig... 

Det kan han slet ikke være bekendt... 

1000 tak <3 

det synes jeg heller ikke

Anmeld

3. juli 2011

jydeinden

Maggieh skriver:

..

Jeg tror det ikke, han sagde til mig at han ikke har kunne lide min personlighed siden de 3 første måneder af vores forhold  av..

de mænder er nu en gang underlige... det er i hvertfald noget ret mystisk noget at fyre af.

Men har du ikke nogen veninder eller venner du kan bruge lidt tid med, så han kan sejle sin egen sø lidt

Anmeld

3. juli 2011

Magsen

Polkaprik skriver:

Øhh hvad fanden har han så haft gang i siden da??? Sikke da noget skod. Hvad så med dine planer om at flytte til Slagelse?

jaa det aner jeg heller ikke han gjorde mig jo også gravid velvidende om at han ikke kunne lide min personlighed??

jaa de ryger jo også i vasken nu  

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

Preghiera skriver:

Nej nej nej nej! Årh det er jeg ked af at høre, det anede jeg ikke! Er han så ude af hjemmet nu?

Et godt råd: Hvis han opfører sig sådan, så står du bedre uden ham!

Men puuuh kan godt forstå det er hårdt

ja, han er hjemme hos sin familie, og det er naomi også

jeg VED at jeg står bedre uden ham, det er bare ikke det jeg vil inderst inde, fuck hvor tænker jeg bare hele tiden om hvis man nu bare kunne spole tiden tilbage jeg gider ikke at være i den her situation

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

ChipChap skriver:

Øv!! En kedelig bytur, han lyder ikke til at være helt sød ?!
Kram til dig

det er han heller ikke .. bortset fra når han sover eller ikke snakker hehe

Anmeld

4. juli 2011

Magsen

jydeinden skriver:

de mænder er nu en gang underlige... det er i hvertfald noget ret mystisk noget at fyre af.

Men har du ikke nogen veninder eller venner du kan bruge lidt tid med, så han kan sejle sin egen sø lidt

mhh.. 

men jo det har jeg, men de arbejder til kl. 6 om aftenen, men jeg har jo min lillesøster <3

Anmeld

4. juli 2011

Preghiera

Maggieh skriver:

ja, han er hjemme hos sin familie, og det er naomi også

jeg VED at jeg står bedre uden ham, det er bare ikke det jeg vil inderst inde, fuck hvor tænker jeg bare hele tiden om hvis man nu bare kunne spole tiden tilbage jeg gider ikke at være i den her situation

Har du ikke en veninde der kan komme og sove hos dig? Det er nok meget rart at du er lidt alene lige nu, men stadigvæk

Åh kender godt den følelse! "Hvis bare man kunne spole tiden tilbage!" Men det lyder da som om det har været skidt længe så.... Hellere nu end om 10 år. Det er 10 år du har fået til at finde én der elsker dig og respekterer dig, som du fortjener det! Tænk på den på den måde, hvis du kan lige nu

Anmeld

4. juli 2011

Rockertand

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Har ingen respekt for utroskab, hvad enten det "bare" er at bytte tunger eller man krøller lagner.

Har I barn sammen? Hvis I ikke har, så ville jeg trække på skuldrene og vende ryggen til og aldrig se den vej igen - og så måske begynde at date nogle lidt mere seriøse typer? Jeg ved ikke, hvor gamle I er, men mange har jo brug for at udleve ungdommen, inden de er klar til seriøse forhold og "comitte" sig, - og ham har var i hvert fald ikke færdig, han bliver nok voksen en dag, men der er du forhåbentligt ikke i nærheden.

Det gør ondt lige nu, men det er også nu, du skal være stærk og sige til dig selv, at det har du simpelthen ikke fortjent, og du skal nok klare dig uden ham, og du skal nok finde én, der vil behandle dig, som du skal behandles.

Pøj-pøj.

Anmeld

4. juli 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.

Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig   Og alligevel vil jeg så gerne have ham jeg ELSKER den dreng!!!!

FUCK HVOR ER DET HÅRDT

Gode råd?

Har ikke læst hvad du har skrevet smukke, men kommentere det senere:/ Er virkelig ked f at høre du er blevet single!!! Sig hvis der er noget jeg kan gøre...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.