Maggieh skriver:
så blev jeg sku single, efter et hårdt forhold, mangel af respekt og alt det der normalt er i forholde.
Det skete efter byturen ''sammen'' igår, efter jeg havde set ham danse VIRKELIG frækt med en random tøs i virkelig lang tid, og så var han også væk efter det hele sluttede, pist væk, jeg gik og ledte efter ham over det HELE, satte mig ned på vejen og håbede på at han prøvede at finde mig, men nej, jeg finder ham så sammen med en anden random tøs, som han jo åbenbart hellere ville være sammen med end mig
Og alligevel vil jeg så gerne have ham
jeg ELSKER den dreng!!!!
FUCK HVOR ER DET HÅRDT
Gode råd? 

Har ingen respekt for utroskab, hvad enten det "bare" er at bytte tunger eller man krøller lagner.
Har I barn sammen? Hvis I ikke har, så ville jeg trække på skuldrene og vende ryggen til og aldrig se den vej igen - og så måske begynde at date nogle lidt mere seriøse typer? Jeg ved ikke, hvor gamle I er, men mange har jo brug for at udleve ungdommen, inden de er klar til seriøse forhold og "comitte" sig, - og ham har var i hvert fald ikke færdig, han bliver nok voksen en dag, men der er du forhåbentligt ikke i nærheden.
Det gør ondt lige nu, men det er også nu, du skal være stærk og sige til dig selv, at det har du simpelthen ikke fortjent, og du skal nok klare dig uden ham, og du skal nok finde én, der vil behandle dig, som du skal behandles.
Pøj-pøj.
Anmeld