Wow, det var sørme også flot gået. Din lærer og censor har sikkert været mere nervøs end dig til eksamen... for at du skulle begynde at føde midt i det hele 
Jeg er også klar over at jeg skal passe på mig selv pga. problemerne med min ryg og lænd. Allerede da jeg var i uge 6 begyndte jeg at få stærke smerter i lænden strålende ned i baller og lår - og det har jeg stadig; det er dog ikke blevet værre end det var for 7 uger siden, så jeg håber jeg lindrer lidt via træning.
Hehe, jeg havde født ugen inden jeg tog til den første eksamen, men op til min fødsel forberedte jeg mig.. Men det resulterede så i den gode gamle, med mælk stående ud af begge bryster, så da jeg kommer ud fra eksamen, er min bluse FULDSTÆNDIG våd, så er ikke sikker på, at de har hørt ordentligt efter 
Ja, du må hellere passe på, at det ikke bliver værre.. Godt, at du træner.. Det havde jeg desværre ikke tid til. pga skolen, men mit var også LIGE til at holde ud.. Problemet var at jeg skulle sidde ned så mange timer, og det gjorde vildt ondt når jeg sad for meget, så jeg gik bare rundt i klassen i stedet for.. - Det har været meget forvirrende for de andre, men de havde en rigtig god forståelse for mig, og viste heldigvis meget hensyn. Bar min taske, hjalp mig sidste vinter så jeg ikke faldt med stor mave osv ovs.. 
Anmeld