Wimmie skriver:
Ville lige høre hvor mange af jer der har fået børn klarede alle månederne indtil I gik på barsel uden at måtte sygemelde jer?
Jeg vil meget meget gerne undgå at sygemelde mig i løbet af min graviditet, men jeg kan også høre at det sker for rigtig rigtig mange, så jeg er lidt spændt på om det kan lade sig gøre - og hvad mine "odds" er for at gå alle 7½ måneder ud uden sygedage.
Jeg er indtil videre sluppet uden de vildeste graviditetsgener, men jeg har i forvejen problemer med min ryg og lænd, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå 
Jeg gik på gymnasiet da jeg blev gravid.. Sidste år af HF. Jeg havde sidste skoledag d. 14. maj, havde termin d. 13. maj og fødte d. 17 maj. Så jeg tog virkelig en chance, men jeg var igang med forberedelser til eksamen som startede d. 24. maj så jeg var meget opsat på, at jeg skulle klare det hele.. Og det gjorde jeg.. Men det var enormt stressende, og ikke godt for hverken mig eller den lille, så der var lidt "opstartsproblemer". Men det er svært at sige, hvornår du vil skulle gå af, for det kan komme når som helst, at man bøvler med noget.. Bækkenløsning, sommer ofte noget senere end du er henne nu.. 
Jeg har ingen gener haft, andet end enormt ondt ii ryggen, men det blev der taget meget hensyn til..
Krydser da for, at du vil kunne gå lige til du ikke kan mere, lige som mig
Jeg fik lidt begyndende spændinger i lænden, da jeg havde sidste dag, og fødte jo så 3 dage efter..
Anmeld